Opel Vivaro-e je prvo popolnoma električno komercialno vozilo nemškega proizvajalca vozil. Dobava blaga in storitev brez emisij postaja želja na mnogih področjih.

Novi baterijski električni Opel Vivaro-e je na voljo v treh dolžinah in z različnimi karoserijskimi različicami. To profesionalcem omogoča, da izkoristijo brezkompromisno mobilnost od vrat do vrat – precej dlje kot le za “zadnji kilometer”.

Popolnoma nov Vivaro-e je v polnosti funkcionalen LCV za podjetja z najvišjimi zahtevami, ki niso pripravljena sklepati kompromisov pri svojih optimiziranih delovnih procesih. Prihod prvih vozil na trg pričakujemo konec tretjega kvartala 2020.

Vivaro-e je enako vsestranski in prilagodljiv kot katerikoli drug Vivaro z motorjem z notranjim izgorevanjem. S 1.275 kilogrami nosilnosti ponuja Vivaro-e skoraj takšno nosilnost kot dizelska različica (največja nosilnost 1.405 kilogramov). Poleg tega je edino elektrificirano vozilo v segmentu, ki lahko vleče prikolico (z največjo vlečno zmogljivostjo 1,0 tone).

Kupci vozila Vivaro-e lahko izbirajo med dvema velikostma litij-ionskih baterij, odvisno od svojih potreb. Baterija s kapaciteto 75 kWh zagotavlja domet do 330 km, 50 kWh baterija pa nudi domet do 230 kilometrov. Bateriji sta sestavljeni iz 18 ali 27 modulov.

Baterijski sklop je tekočinsko hlajen preko istega tokokroga, ki skrbi tudi za klimatizacijo kabine, kar poveča njegovo učinkovitost in življenjsko dobo in olajša njegovo vzdrževanje. Ker je bila baterijsko električna različica načrtovana od vsega začetka, so baterije shranjene pod nakladalnim prostorom, tako da ne ogrožajo uporabe le tega.

Prefinjen regenerativni zavorni sistem, ki obnavlja energijo, nastalo pri zaviranju ali upočasnjevanju, še poveča učinkovitost.

S 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora iz električnega pogonskega sistema Vivaro-e ponuja boljše zmogljivosti kot večina električnih gospodarskih vozil. Elektronsko nadzorovana najvišja hitrost 130 km/h omogoča varno, avtocestam prilagojeno hitrost, hkrati pa ohranja električni doseg. Baterija, ki je nameščena pod nakladalnim prostorom, znižuje tudi težišče, kar koristi krmiljenju in stabilnosti Vivara-e tudi pri polni kapaciteti nosilnosti, hkrati pa prispeva k večjemu užitku v vožnji.