Po A6 limuzini zdaj kot priključni hibrid na trg prihaja tudi Audijev karavan višjega razreda. A6 Avant 55 TFSI e quattro dosega velik električni doseg, nizko porabo in dinamične vozne lastnosti.

Novi A6 Avant 55 TFSI e quattro razvije sistemsko moč 270 kW (367 KM). Njegov pogonski koncept združuje bencinski motor 2.0 TFSI z močjo 185 kW (252 KM) in navorom 370 Nm ter zmogljiv elektro­motor. Sinhronski motor s permanentnimi magneti ima konično moč 105 kW in konični navor 350 Nm. Skupaj s prekinitveno sklopko je integriran v 7-stopenjski menjalnik S tronic, ki pogon­ski navor prenaša na pogonski sklop quattro z ultra-tehnologijo.

Priključnohibridni Audi A6 Avant ima torej učinkovit in stalno razpoložljiv štirikolesni pogon, ki zagotavlja visoko vlečno silo in visoko vozno dinamiko. Električni doseg Audija A6 Avant 55 TFSI e quattro znaša do 51 kilometrov (po kriterijih WLTP). Priključnohibridni A6 Avant pospeši od 0 do 100 km/h v času 5,7 sekunde, njegova največja hitrost pa je  250 km/h.

Samodejno – krmiljenje pogona in prediktivna strategija delovanja

Pogonski koncept Audijevih PHEV-modelov je zasnovan tako, da lahko uporabniki večji del svojih vsakodnevnih relacij opravijo z električnim pogonom. Pri tem imajo na voljo tri vozne režime. Način EV za vožnjo izključno na električni pogon, način Hybrid za učinkovito kombinacijo obeh vrst pogona in način Hold za ohranjanje trenutno razpoložljive električne energije.

V načinu Hybrid prediktivna strategija delovanja poskrbi za maksimalno učinkovitost in karseda visoke deleže vožnje na električni pogon. Pogonski sklop krmili tako, da je zadnji del poti pred ciljem mogoče prevoziti izključno na električni pogon ter da se baterija po potrebi pred tem napolni iz motorja z notranjim zgorevanjem. Podrobno načrtovanje posameznega dela poti prevzame prediktivna asistenca za učinkovitost, ki prav tako uporablja številne informacije – iz navigacije, spletnih storitev za spremljanje prometa, voznikovega načina vožnje in iz senzorjev v vozilu, npr. iz kamere in radarja. Načrtuje upravljanje pogonskih sistemov ter se odloča med prostim tekom z izključenim motorjem in rekuperacijo med vožnjo brez dodajanja plina.

Povezanost in udobje – oprema za polnjenje in upravljanje polnjenja

Z aplikacijo myAudi lahko uporabniki že pred odhodom upravljajo polnjenje in predhodno klima­tiziranje. Klimatska naprava deluje v kombinaciji z visokoučinkovito toplotno črpalko, ki izkorišča odpadno toploto električnih pogonskih komponent. S serijskim kablom načina 3 lahko uporabniki priključni hibrid na javnih polnilnih postajah polnijo z močjo do 7,4 kW. Litij-ionska baterija se tako napolni v pribl. 2,5 ure.

Litij-ionska baterija, ki je nameščena v zadku vozila, lahko shrani 14,1 kWh energije. Vgrajena je tako, da je v prtljažniku dno še vedno ravno in da je prostornina dovolj uporabna. Kapaciteta prtljažnika je standardnih 405 litrov. Tako lahko natovarjamo in prevažamo tudi večje in daljše predmete. Če so zadnji sedeži podrti, znaša prostornina do 1.535 litrov.

Elegantna in športna – oblika in oprema

Športno oblikovani A6 Avant 55 TFSI e quattro v serijski opremi vključuje paket zunanje opreme S line Exterieur, paket črnih zunanjih elementov, črni zunanji ogledali in zatemnjena stekla, kar mu daje še bolj dinamičen videz.

Bogato serijsko opremo zaokrožajo matrični LED-žarometi, športni sedeži, 4-conska avtomatska klimatska naprava, digitalni instrumenti Audi virtual cockpit, športno podvozje, 19-palčna platišča in rdeče zavorne čeljusti. Osnovna cena za Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro znaša 71.350 evrov.