Z novim T-Roc Cabriolet je v segment kompaktnih športnih terencev skozi odprto platneno streho zapihal svež veter.

Tako meni Volkswagen, ki obljublja svobodo brez zgornje omejitve in izrazito emocionalen užitek v vožnji. Kot prvi križanec v tem razredu združuje robustnost in prednosti SUV-ja v vožnji z odprto streho. V Nemčiji in v drugih evropskih državah se bo T-Roc Cabriolet pričel prodajati v kratkem.

Štirisedežni T-Roc Cabriolet z dolžino 4,27 m in širino 1,81 m temelji na tehnični osnovi prečne modularne platforme (MQB). Z medosno razdaljo 2,63 m in višino 1,52 m omogoča, da voznik in sovoznik sedita 599 mm nad asfaltom, zadnja potnika pa celo 616 mm. Zaradi prilagajanja zloženi strehi in elektrohidravličnega pogona znaša prostornina prtljažnika samo 280 litrov.

Klasična trislojna platnena streha se avtomatsko odpre in zapre v 9 oz. 11 sekundah, tudi med vožnjo do hitrosti 30 km/h. Odprta se zloži za zadnjima sedežema kot harmonika, njen masivni sprednji lok pa služi kot pokrov. Ko je streha zaprta, nosilne letve preprečujejo, da bi se streha pri visoki hitrosti napihnila. Zaradi posebnih okenskih in vratnih tesnil vlada v T-Rocu blagodejna tišina. Volkswagen nudi dodatno tudi protivetrni ščitnik.


V primeru prevračanja se aktivira sistem za zaščito – v delčku sekunde se v predelu zadnjih vzglavnikov navzgor sprožita dve močni plošči, navaja Volkswagen. Načrtne ojačitve karoserije T-Roca Cabrioleta kompenzirajo manjkajočo fiksno streho. T-Roc Cabriolet na voljo z dvema digitalnima prikaznima in upravljalnima elementoma: z digitalnim kombi-niranim instrumentom (Digital Cockpit) v voznikovem vidnem polju in z infotainment sistemom Discover Media in avdiosistem beats z 12 kanali.

Izvedbi Style in R-Line imata na voljo dva učinkovita bencinska motorja s turbopolnilnikom in direktnim vbrizgavanjem. 1.0 TSI je trivaljnik, ki razvije moč 85 kW/115 KM in navor 200 Nm, štirivaljni 1.5 TSI pa razvije moč 110 kW/150 KM in navor 250 Nm. 6-stopenjski ročni menjalnik in pogon spredaj sta serijska, večji TSI pa je mogoče kombinirati tudi s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko DSG. Ofenziva športnih terencev se tako nadaljuje.