Skupina PSA je na tržišče poslala še francoska dostavnika. Tako sta se Opel Vivaru-e pridružila Citroen Ë-Jumpy in Peugeot e-Expert. Povezuje jih skupna platforma, pogon ter vsestranska uporabnost.

Francoska dostavnika ter ostali gospodarski modeli znotraj skupine PSA, so bili elektrificirani z namenom podjetnikom omogočiti lažji dostop do mestnih središč, ki so čedalje pogosteje zaprta za vozila s klasičnim pogonom. Obenem s svojim dosegom omogočajo večino poti, potrebnih za opravljanje vsakodnevnih dejavnosti. Poleg vožnje brez emisij nova Ë-Jumpy ter Peugeot e-Expert ponujata udobje vožnje brez vibracij in hrupa ter vse zmogljivosti električnega pogona.

Na voljo sta v treh dolžinah – 4,60 m, 4,95 m in 5,30 m. Zasnovana sta na osnovi platforme EMP2, po zaslugi katere so baterije vgrajene v dnu vozila ter ne vplivajo na uporabno prostornino. Prostornine prostora, namenjenega tovoru, znašajo od 4,6 do 6,6 m3. Uporabna širina med zadnjimi koloteki je 1,25 m, kar omogoča tudi prevoz standardnih evro palet.

Pogonski sklop kombijev je zasnovan na električnem motorju moči 100 kW (136 KM) in z 260 Nm navora. Ne glede na izbrani način vožnje omogoča najvišjo hitrost 130 km/h. Na voljo bosta dve kapaciteti litij-ionskega baterijskega paketa. Močnejši s 75 kWh naj bi omogočal doseg do 330 km, manjši, s kapaciteto 50 kWh pa 230 km z enim polnjenjem, oboje merjeno po normativih WLTP.


Izbira bo možna med tremi načini vožnje. Normal, ki omogoča najboljše razmerje med dosegom in dinamičnimi zmogljivostmi. Eco za optimalno porabo energije ter Power, ki maksimalno obremenjenemu vozilu zagotovi enakovredno moč kot v normalnem načinu in stanju brez obremenitve.

Trije načini polnjenja

Nova francoska dostavnika naj bi omogočala tri načine polnjenja. Poleg polnjenja na domačem priključku je možno še hitrejše preko polnilne enote Wallbox (moč polnjenja od 3,7 do 22 kW), ter hitro polnjenje na polnilnicah do 100 kW, kjer se baterija manjše kapacitete napolni do 80 odstotkov že v pol ure. Močnejši baterijski paket pa za enak nivo napolnjenosti potrebuje 45 minut.

V duhu svojega poslanstva bosta novi Citroën Ë-Jumpy in Peugeot e-Expert vozniku zagotavljala optimalno in udobno delovno okolje ter ergonomijo. S pomočjo aplikacije pa bo poleg ostalih funkcij možno tudi vnaprej nastaviti in upravljati gretje ali hlajenje. Na voljo bo vrsta sistemov za povezljivost in pomoč vozniku, ki med drugim vključujejo prepoznavanje prometnih znakov, prikazovalnik na vetrobranskem steklu, zavornega pomočnika in pomoč pri speljevanju v klanec, ter opozorilnik na nevarnost naleta in nenamerno menjavo voznega pasu.

Novi Citroën Ë-Jumpy ter Peugeot e-Expert v prodajne salone prihajata v drugi polovici letošnjega leta.