Minulih dvajset let je bil Nissanov poslavljajoči se logotip simbol znamke na vozilih in še veliko več.

Logotip je služil kot element istovetnosti, vizitka, stisk roke ter prvi pozdrav med kupci in vznemirjenjem v vožnji, ki so ga zagotavljala Nissanova vozila. Še več desetletij je Nissanov zaščitni znak ostajal zvest prepričanju ustanovitelja podjetja Yoshisukeja Aikawe »Shisei tenjitsu o tsuranuku«, kar pomeni »če imaš trdno prepričanje, to prodre celo v sonce«.

Nissanova nova »vizitka« ohranja živo bistvo tega prepričanja. Odraža tudi pomembne spremembe v družbi, ki so se zgodile v zadnjih dveh desetletjih. Gre za premislek in prenovo ikoničnega Nissanovega zaščitnega znaka za novo poglavje.

Nissanov novi logotip oživi, ker se obrača v prihodnost. Hkrati ostaja ponosno povezan s svojim bogatim izročilom in tradiciji inovacij. Ime podjetja ostaja v središču znaka in tako sporoča nemudoma prepoznavno znamko.


Postopek oblikovanja

Pot sprememb se je začela poleti 2017. Ekipa je morala upoštevati več spremenljivk, vključno s sprejeto odločitvijo, da mora biti znak na prihodnjih povsem električnih vozilih osvetljen. To je prinašalo tehnične izzive, kot je odmerjanje debeline obrobe znaka, da bi zagotovili jasen videz tudi ob osvetlitvi, prav tako pa tudi skladnost z vladnimi predpisi za svetlobna telesa na avtomobilih. Znak je moral narediti močan vtis tudi, če ni osvetljen, na primer v digitalni obliki ali na papirju.

Rezultat neštevilnih skic in več izdelanih maket je bil znak z dvorazsežnim učinkom. Imel je bolj videz oblikovanega kot izdelanega elementa in je bil zato prilagojen za življenje v več svetovih. Postopek se je začel v 3-D in nadaljeval v 2-D tehniki. Osvetljen zaščitni znak je bil zrisan prvi, nato pa iz njegovega osvetljenega dela izpeljana 2-D različica.

Skupen učinek prenove je prehod od ostro obrobljenega industrijskega občutka v prefinjen, znan in digitalnemu svetu prijazen videz. Ta oznanja evolucijo Nissana kot ne več zgolj tradicionalnega proizvajalca vozil ampak tudi ponudnika mobilnosti in storitev.

Doseganje kupcev z učinkovito prezenco

Novi znak se bo začel pojavljati v juliju tako v digitalni kot tudi v fizični obliki. Nissanova električna vozila bodo imela ekskluziven osvetljen znak, v katerem bo žarelo 20 svetilnih diod (toliko let je namreč minilo od zadnje prenove znaka).

Temu bo sledila uvedba novega znaka v vse vrste uporabe. Od dopisnega papirja in oznak prodajno-servisnih mest do družbenih omrežij in digitalnega oglaševanja.

Pri uporabi v nekaterih digitalnih in video oblikah bo znak v bistvu »oživel«, saj se spreminja in utripa na različnih ozadjih, kar znaku omogoča, da odseva današnjo naglo spreminjajoče se okolje in prožnost, ki je potrebna za ohranjanje vznemirljivosti, relevantnosti in privlačnosti.

Pravkar razkrit model Nissan Ariya, prvi električni crossover znamke, je tudi prvi avtomobil, ki ga bo krasil novi znak. Kot nova podoba Nissanove inteligentne mobilnosti – zasnovana, da popolnoma uteleša tri stebre: inteligentno vožnjo, inteligentno moč in inteligentno integracijo – Ariya ni le primerna zanj, ampak je imela celo ključen vpliv na ukrojitev novega zaščitnega znaka.

V prihodnjih letih bodo novi znak dobila še druga vozila v skladu z razvojem novega Nissanovega poglavja.