Odkrivanje napak s pametnim telefonom. Škoda je razvila aplikacijo, ki bi lahko olajšala diagnosticiranje avtomobilskih težav.

Aplikacija v povezavi s pametnim telefonom, ki se imenuje Sound Analyzer, med delovanjem vozila snema zvok in nato posnetek primerja s shranjenimi vzorci zvoka.

Če je kaj narobe, bo aplikacija obvestila tehnike in jim povedala, kje najti težave z natančnostjo več kot 90 odstotkov. Škoda pravi, da aplikacija lahko prepozna deset vzorcev zvoka, vključno s tistimi za krmilni sistem, kompresor klimatske naprave in sklopke v menjalniku z neposrednim prestavljanjem (DSG).

Da bi to naredila, aplikacija pretvori posneto zvočno datoteko v spektrogram, ki vizualno prikazuje zvočne signale. Tehnologija umetne inteligence nato datoteko primerja s shranjenimi posnetki, da ugotovi odstopanja. Kasneje algoritem ugotovi, kakšna so odstopanja in kako jih popraviti.

Aplikacija obljublja številne ugodnosti tako za stranke kot zastopnike. Kot je pojasnila Škoda, zvočni analizator omogoča učinkovitejše vzdrževanje vozil in zmanjšuje čas, ki ga vozila porabijo za popravila v servisni delavnici. To vodi do večjega zadovoljstva strank in večje produktivnosti.

Škoda je preizkusila aplikacijo kot del pilotnega projekta v 14 različnih državah. Sodelovalo je tudi 245 trgovcev, ki so zagotovili zvočne posnetke za “proces učenja” programske opreme.

Škoda je namignila, da bi tehnologijo lahko vključili v prihodnje modele s posebnimi senzorji, ki bi prisluhnili nepravilnostim. Pravijo, da bi to lahko omogočilo napovedno vzdrževanje in predvidena popravila prek internetne povezave.

Po besedah ​​Škodinega vodje poprodajne prodaje Stanislava Pekarža je „Zvočni analizator odličen primer novih priložnosti, ki jih lahko digitalizacija v Škodi ustvari, tudi v smislu poprodaj. Še naprej bomo dosledno uporabljali tehnologije umetne inteligence, da bomo našim strankam ponudili še bolj prilagojeno storitev in s tem še izboljšali izkušnjo strank. “