Dacia Spring je prvi popolnoma električni avtomobil romunskega proizvajalca. Prihaja v preobleki manjšega križanca in bo cenovno zelo konkurenčen.

Dacia Spring izhaja iz Renaultovega električnega modela City K-ZE, ki se prodaja na Kitajskem. Električni križanec z dolžino 3,734 m in medosno razdaljo 2,423 m, širino 1,622 in višino 1,516 ponuja dovolj prostora in se hitro prikupi z okretnostjo. Odločno osebnost električnega modela Spring na sprednjem delu izraža sodobna zasnova LED luči, ki se s horizontalno linijo zlijejo z zasnovo odbijača in maske. Medtem ko dinamičen videz zadnjega dela zaznamujejo zadnje luči z LED segmenti v obliki črke Y.

Notranjost kljub kompaktnim meram nudi dovolj prostora štirim odraslim potnikom. Prtljagi je namenjenih 300 litrov prostora. Osnovno opremo sestavlja šest zračnih blazin, električni servo volan, daljinsko zaklepanje ter električni pomik štirih stekel. Opcijsko bo na voljo še multimedijski sistem z navigacijo Media Nav in 7-palčnim zaslonom na dotik, povezljivost Android Auto in Apple CarPlay. Prav tako pa bo dodatno potrebno naročiti ročno klimatsko napravo, električno nastavljivost stranskih ogledal in rezervno kolo.

Pogonski sklop sestavlja električni motor z močjo 33 kW (45 KM) in 125 Nm navora. Najvišja hitrost je nastavljena na 125 km/h. Baterija s kapaciteto 26,8 kWh obljublja do 225 relacijskih ter do 295 mestnih kilometrov. Dodatni deset odstotni prirastek dosega dobimo z vklopom funkcije Eco. Ta sistemsko moč pogonskega sklopa zmanjša na 23 kW (31 KM) in zniža najvišjo hitrost na 100 km/h.


Kljub preprosti zasnovi električni Spring podpira različne načine polnjenja. Na domači vtičnici naj bi polnjenje potekalo okoli 14 ur. Ob priklopu na zmogljivejši 7,4 kW Wallbox bo baterija polna v nekaj manj kot petih urah, medtem ko bo na hitri enosmerni polnilni točki (DC), z najvišjo močjo 30 kW, baterija napolnjena do 80 odstotkov kapacitete v manj kot eni uri.

V začetni različici ob prihodu na trg bo Dacia Spring na voljo v obogatenem videzu barvnega paketa “Orange”. Prva naročila naj bi pričeli sprejemati spomladi prihodnje leto. Na voljo naj bi bila dva paketa opreme, akumulator pa bo že vključen v ceno avtomobila.