Romunska znamka Dacia je predstavila novo generacijo modela Sandero. Ta z novo platformo prinaša bistveno izboljšano zunanjost ter notranjost vozila, sveže motorje ter kopico varnostnih sistemov.

Tretja generacija bazira na CMF arhitekturi, torej podobno kot Clio. Sandero se predstavlja v kombilimuzinski verziji ter njeni pustolovski različici Stepway. O karavanski izpeljanki Logan zaenkrat še ni govora, medtem ko limuzinski Logan ne bo pripeljal na slovenski trg.

Najbolj popularen predstavnik B-segmenta je vizualno postal bolj dinamičen, saj je poleg oblike, 10 mm nižji ter ima širše postavljena kolesa. Sandero Stepway se bo prepoznal bo višji oddaljenosti od tal (17,4 cm), modularnima strešnima nosilcema, zaščitno plastiko okoli blatnikov in po kovinski zaščiti na sprednjem ter zadnjem odbijaču. Novost romunske kombilimuzine so LED svetila v obliki črke Y, tako spredaj kot zadaj.

Najpomembneje je, da so se notranja prostornost, prostornina prtljažnika in prostor za shranjevanje še izboljšali, kljub temu da so se zunanje dimenzihe v veliki meri ohranjene. Posledično se je povečal prostor za potnike zadaj, prostornina odlagalnih mest znaša 21 litrov, prtljažnik pa zdaj meri 328 litrov.


V notranjosti se novi Sandeo pohvali z ergonomsko zastavljeno armaturno ploščo ter boljšo kvaliteto izbranih materialov. V osrednjem delu se nahaja 8-palčni informacijsko zabavni vmesnik, ki ponuja še držalo za telefon. Na novo so zasnovana še sedala z več možnimi nastavitvami in še veliko več.

Odvisno od različice je lahko novi Sandero opremljen z držalom za pametni telefon, potovalnim računalnikom, samodejnim vklopom žarometov, omejevalnikom hitrosti in tempomatom na volanu, novo avtomatsko klimatsko napravo z digitalnim zaslonom, električno parkirno zavoro, vzvratno kamero ter parkirnimi senzorji. Ogrevani sprednji sedeži bodo na voljo od aprila 2021. Električna steklena strešna streha pa bo pozneje v letu prišla na Sandero in Sandero Stepway.

V motornem prostoru so se novi modeli segmenta B popolnoma odpovedali dizelskim agregatom. Osnovno izbiro predstavlja 1,0-litrski atmosferski trivaljnik SCe 65 združen s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Temu sledi 1,0-litrski trivaljnik s turbopolnilnikom TCe 90 v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali CVT-jem. Na koncu je v naboru še Eco-G 100, ki deluje tako na utekočinjeni naftni plin (LPG) kot na bencin.

Dacia Sandero in Sandero Stepway v Slovenijo pripeljeta Januarja 2021.