Na slovenske ceste je zapeljal prikupen italijanski malček, ki se zdaj spozna še na okolje. Fiat 500 Hybrid prinaša nizke emisije ter potniško kabino iz recikliranih materialov.

Predstavljena izvedenka temelji na generaciji, ki je bila predstavljena leta 2007, 50 let po predstavitvi Fiata 500 Nuova. Čeprav je oblikovno malček povsem nespremenjen, pa Fiat 500 Hybrid pod karoserijo skriva kar nekaj novosti.

Mestni malček je premierno opremljen s hibridnim pogonskim sklopom oziroma blagim hibridom. Pri Fiatu so mu tako pod motorni pokrov namestili litrski trivaljnik s šestimi ventili, ki razvije 70 ‘konj’ ali 51,5 kilovatov moči.

A bolj pomembna novost kot bencinski motor je alternator. Ta namreč pomaga polniti akumulator vozila in dodatno baterijo hibridnega pogonskega sklopa. Slednja je skrita pod voznikovim sedežem, pri čemer prva deluje z napetostjo 17, druga pa 13,5 voltov. Celoten sistem tako ne temelji na 48- pač pa 12-voltni tehnologiji.


Sam alternator je tako dobil tudi nekaj dodatnih komponent in sicer rotor ter stator, vozilu oziroma vozniku pa pomaga v več fazah vožnje. Tako je njegova naloga pomoč pri speljevanju z mesta in pospeševanju do hitrosti 40 kilometrov na uro, vozniku pa nato priskoči na pomoč še pri pospeševanju med hitrostma od 60 do 80 kilometrov na uro, ko je potreba po navoru najvišja.

Baterija se nato polni ves čas zmanjševanja hitrosti oziroma med zaviranjem vse do hitrosti 20 kilometrov na uro, ko se bencinski motor ob prestavitvi ročice menjalnika v prosti tek nadzorovano ugasne.

Za novinca bodo pri Fiatu v kombinaciji z opremo Lounge zahtevali 13.390 evrov. V kombinaciji z novim in najvišjim paketom opreme Lounge Edition, rezerviranim izključno za hibridno izvedbo pa bo Fiat 500 stal 15.190 evrov. V vsakem primeru pa bo še dodatnih 1.700 evrov potrebno odšteti za izvedbo z mehko streho.

Fiat je pred meseci že predstavil povsem novo generacijo modela 500e, za pogon katere bo skrbela izključno elektrika. Ta model bo na slovenske ceste zapeljal v začetku prihodnjega leta.