Na dirkaško sceno je pripeljal novi Golf R. Volkswagnov odgovorom vsem tistim, ki kultno vozilo označijo kot zadržan in dolgočasen.

Novi Golf R lahko namreč drsi čez zavoje. Tako je, prav ste prebrali. Golf lahko drifta! Zahvala gre aktivnemu zadnjemu diferencialu z inteligentnim vektoringom navora, ki lahko veliko količino moči prenese na zadnji kolesni par.

Za takšno doživetje je potrebno avtomobil opremiti z R Perfromance paketom. Ta vključuje ključen zadnji diferencial, Drift Mode vozni način in program Special Mode. V rokah profesionalnega voznika je novi Golf R z zelenim peklom opravil v 7 minutah 51 sekundah, kar je zajetnih 17 sekund hitreje od odhajajoče generacije.

Največji pogoj za tak uspeh je zagotovo izboljšana dinamika in ne zmogljivost, saj je 2-litrski turbo bencinar s 320 KM le za 10 KM močnejši od stare enote. Novi R tako uporablja sedemstopenjski DSG samodejni menjalnik, s pomočjo katerega se do stotice izstreli v 4,7 sekundah in doseže končnih 250 km/h oziroma 270 km/h s Perfromace paketom.


Pod zunanjostjo se skriva serijski sprednji diferencial z delno zaporo in napreden računalniški sistem, ki konstantno nadzoruje hitrost ter obnašanje voznika. Golf R se vozil 20 mm nižje od standardnega modela. Ima trše adaptivno vzmetenje in močnejše zavore. Šest voznih profilov omogoča večjo vozno svobodo. Sistem nadzora zdrsa pa lahko popolnoma izklopimo.

Najhitrejšega Golfa boste ločili po večjih zajemih zraka na sprednjem odbijaču, golobjih pragovih, strešnem krilcu in seveda štirih zaključkih izpušnih cevi na zadku. Na listu dodatne opreme se je znašel tudi lahkoten in glasnejši Akrapovičev izpušni sistem. Zunanje oblikovanje dopolnjujejo standardna 18-palčna platišča oblečena v oprijemljive Michelinove pnevmatike. V notranjosti se velikima zaslonoma pridružujejo športni sedeži, številni R logotipi in R gumb na volanu, za enostavno pretikanje med voznimi načini.