Od leta 2018 je Kona Electric s proizvodnih trakov zapeljala več kot 118.000-krat.

Kona Electric s prenovo dobiva drugačne sprednje žaromete z dnevnimi lučmi v tehniki led. Nova je tudi maska z asimetričnimi vratci vtičnice. Prenovo zunanjosti zaokrožujejo srebrni okrasni elementi na spodnjem delu odbijačev, nove zadnje luči in nova oblika platišč.

Notranjost prinaša 26-centimetrski (10,25-palčni) zaslon na instrumentni plošči ter enako velikega za multimedijsko napravo, ki deluje s sistemi Bluelink, Hyundai LIVE Services, Android Auto in Apple Carplay. Nova je tudi ambientalna osvetlitev.

Na voljo bosta dve izvedbi. Prvo poganja elektromotor s 100 kilovati (136 KM) moči v kombinaciji z baterijo s kapaciteto 39,2 kilovatne ure. Drugo pa elektromotor s 150 kilovati (204 KM) moči, ki se napaja iz baterije s kapaciteto 64 kilovatnih ur. Ta ji zagotavlja do 484 kilometrov dosega po meritvenem ciklu WLTP. Na polnilnici z zmogljivostjo 50 kilovatov je mogoče napolniti baterijo od 10 do 80 odstotkov v 64 minutah, z močjo 100 kilovatov pa zadostuje 47 minut polnjenja. Kupci se bodo lahko odločili tudi za 10,5-kilovatni, trifazni polnilnik v avtomobilu.


Vse različice bodo serijsko opremljene s paketom varnostnih in asistenčnih pripomočkov Hyundai Smartsense, ki med drugim vključuje sistem za samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev in kolesarjev, sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu, nadzor na mrtvimi koti, sistem za opozarjanje na prečni promet za vozilom, pametni tempomat s funkcijo stop & go in sistem za zaznavanje utrujenosti vozila.

Na trg bo prispela prihodnje leto, cene še niso znane.