Abarth 595 se v leto 2021 podaja s kozmetičnimi spremembami in posodobljenimi pogonskimi sklopi, ki zdaj ustrezajo novim okoljskim standardom.

Osnovna izvedba Abarth 595 ni bila deležna velikih sprememb. Ena opaznejša novost je v potniški kabini, kjer so spremenjeni merilniki in merilnik pritiska turbine po novem osvetljeni z belo in ne več z rdečo barvo. Način vožnje ‘sport’ je zdaj poimenovan ‘scorpion’, posledično pa so spremenili tudi gumb za načine vožnje. Manjkala ne bosta niti športna usnjena sedeža, prešita z vzorci v obliki diamanta. Na voljo je nekaj novih barv karoserije.

Različica 595 Competizione je dobila modificirano zunanjost in nova 17-palčna platišča, ki se poklanjajo dirkalniku Lancia Delta Integrale iz 90. let preteklega stoletja. Nova mat barva se poklanja Fiatu 131 Abarth iz 70. let. V notranjosti model 595 premore alcantaro na armaturni plošči in karbonsko folijo na prestavni ročici.

https://www.youtube.com/watch?v=nONKIUQR_ng

Vsak ”fičo” 595 se bo zdaj lahko pohvalil z novim 7-palčnim zaslonom novega multimedijskega sistema in zvočnim sistemom BeatsAudio s šestimi zvočniki, digitalnim ojačevalcem z osmimi kanali ter 200 milimetrov širokim nizkotoncem v prostoru za rezervno pnevmatiko.

1,4-litrski turbobencinski štirivaljnik je praktično enak kot poprej, le da zdaj ustreza normativu Euro 6D. V osnovi motor proizvede 106 kW (145) KM. Različica Turismo jih premore 121 kW (165 KM), najmočnejša Competizione in Esseesse pa 132 kW (180 KM) moči. Moč se preko šeststopenjskega ročnega menjalnika prenaša na sprednji kolesi, ob doplačilu delo prestavljanja nadomesti robotiziran menjalnik.

Osveženi modeli Abarth bodo na voljo z mesecem februarjem, tako v izdaji s trdo in mehko streho. Vstopni model bo stal najmanj 20.490 evrov.