BMW-jev športen oddelek M predstavlja najhitrejši in najmočnejši avtomobil v svoji zgodovini. BMW M5 CS. Zeleno obarvana limuzina s svojim imenom CS sledi uspešni zapuščini modelov M2, M3 in M4 CS.

Najhitrejša petica je v primerjavi z izvedenko Competition prejela poskok moči za 10 konjev. 4,4-litrska twin-turbo enota tako premore zavidljivih 467 kW (635) KM in 750 Nm navora. Vsa moč se na kolesa prenaša preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika in naprednega M xDrive štirikolesnega pogona, ki omogoča adrenalinsko doživetje ob preklopu na izključno zadnji pogon. BMW M5 CS so do stotice dobesedno izstreli v 3 sekundah, medtem ko pospešek do 200 km/h mine v 10,4 sekundah. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 305 km/h.

Veliko je k izboljšavi zgornjih številk pripomogla izguba odvečne mase, v primerjavi s standardnim Competition je odvrgel 70 kilogramov. Največ prihranka prinašajo zunanje komponente iz karbonskih vlaken in štirje karbonski dirkaški sedeži v notranjosti. Tako je, M5 CS je izključno štirised.

Za vse učenjake še nekaj podrobnosti: Podvozje CS-a je za 7 mm nižje, unikatni so nosilci motorja, blažilniki so iz BMW-ja M8, boljše dovajanje olja pa omogoča brezskrbno podenje po dirkališču. Vse skupaj poskrbi za izboljšano krmiljenje in nadzor vozila na limitu. Pozabili niso niti na standardne karbon-keramične zavore.

Pomanjkanja prestiža in ekskluzivnosti ni, povsod najdemo zlate podrobnosti, v enakem odtenku so lahka 20-palčna platišča, zunanjost je odeta v nori zeleni barvi, L-svetlobni zapis prednjih žarometov je osvetljen rumeno. Notranjost je oblečena v črno Merino usnje s kontrastnimi šivi, naslon sedežev pa ima všito silhueto steze Nürburgring.

Prihod BMW M5 CS v prodajne salone je predviden za letošnjo pomlad, slovenski kupci bodo morali zanj odšteti preko 196 tisočakov. Ne le zmogljivost, tudi cena je v samem vrhu ponudbe.