Ford je na seznam hibridnih vozil dodal model S-MAX Hybrid. Edini športni enoprostorec s sedmimi sedeži ter prefinjenostjo, učinkovitostjo in priročnostjo povsem hibridnega pogona.

Novi S‑MAX Hybrid je rezultat inovativnega razvoja, ki varčen bencinsko-električni pogonski sklop združuje z elegantno in vsestransko S-MAX-ovo karoserijo. Uporabnikom je na voljo povsem neokrnjen prostor, prilagodljivost in edinstvena športna vozna izkušnja. Hkrati pa so izpusti v primerjavi z dizelskim motorjem EcoBlue manjši za več kot 10 odstotkov (po WLTP).

Kombinacija 2,5-litrskega bencinskega motorja z Atkinsonovim ciklom, 1,1-kWh litij-ionske baterije, elektromotorja in najnovejše generacije Fordovega menjalnika s porazdelitvijo moči omogoča lahkotno vožnjo in odlično izkušnjo lastništva. Inteligentna uporaba električne moči poveča varčnost porabe bencinskega motorja ali glede na scenarij zagotovi krajše odseke povsem tihe in čisto električne vožnje.

Baterijo samodejno polnita tako bencinski motor kot tehnologija regenerativnega polnjenja pri ‘jadranju’ ali zaviranju. Lastniku vozila ni treba priklapljati na zunanje električne vire, saj je S-MAX Hybrid zasnovan za brezhibno ujemanje z aktivnim družinskim življenjem.

Elegantni S-MAX Hybrid v novi izvedbi športno oblikovano zunanjost združuje s praktičnostjo in prilagodljivostjo osebnega enoprostorca. Preprosto prilagajanje kombinacij sedežev in velikosti prtljažnika omogoča, da je za prevoz večjih predmetov za prvo vrsto sedežev na voljo prostornina do 2200 litrov. Vlečna zmogljivost od 1560 do 1750 kg je odvisna od različice in prav tako navduši pri prostočasnih dejavnostih.

Električna energija brez kablov

Ford prvič na trg pošilja tudi povsem hibridno različico sedemsedežnega Galaxyja. Novi Galaxy Hybrid uporablja enak dovršeni bencinsko-električni pogonski sklop kot S‑MAX Hybrid in navduši z varčno porabo goriva.

Sodelovanje elektromotorja z bencinskim motorjem zagotavlja učinkovito porabo goriva od 6,4 l/100 km in izpuste CO2 od 146–147 g/km po WLTP. S-MAX Hybrid privlačna alternativa Fordovim dizelskim pogonom EcoBlue. Galaxy Hybrid, ki je serijsko opremljen s sedmimi sedeži, nudi prvorazredno potovanja. Na voljo pa v različicah Titanium in V-Line. Poraba goriva znaša od 6,4–6,5 l/100 km. Izpusti CO2 od 148–149 g/km po WLTP. Pospešek 0‑100 km/h pa 10,0 sekunde.

S-MAX Titanium FHEV, 2.5 Duratec Hybrid 140kW z brezstopenjskim samodejnim menjalnikom, na voljo že od 32.070 evrov naprej (s financiranjem).