Hyundai je predstavil novega majhnega križanca, ki se bo uvrščal pod Kono. Tako bo Bayon konkurenca Juku, Pumi in številnim drugim predstavnikom segmenta.

In s čem bo Bayon drugačen od ostalih? Predvsem ima izrazit dizajn zunanjosti, ki ga zaznamuje široka sprednja maska usmerjena navzdol. S strani ga opredeljujejo ostre dinamične linije. Zadnja osvetlitev pa spominja na obliko puščic. Zunanjost bo dodatno popestrila izbira devetih karoserijskih barv, od teh jih bo sedem mogoče izbrati s kontrastno črno streho.

V dolžino Bayon meri le 4.180 mm, je 1.775 mm širok ter 1.490 mm visok. Medosna razdalja 2.580 mm nudi dovolj udobja potnikom na zadnji klopi, prav tako veliko prostora ponuja prtljažni s 411 litri prostornine – ob podrtju zadnjih sedežev zraste na 1.205 litrov. Osnoven primerek z ročnim menjalnikom tehta le 1.120 kilogramov, ob izbiri 17-palčnih platišč oddaljenost od tal meri 183 mm, največ v tem segmentu.


Odprtje vrat nam razkriva moderno prečiščeno notranjost, ki sledi najnovejšim trendom znamke Hyundai. Armaturno ploščo po pričakovanju zastopata dva zaslona, pred voznikom se nahajajo 10,25-palčni digitalni merilniki, sredinski informacijski zaslon meri 8- ali 10,25-palcev.

Za prijetno počutje poskrbi ambientalna osvetlitev, za udobje pa so zadolženi sedeži oblazinjeni v nevtralnih barvah, čim bolj skladnih z zunanjostjo. Vsekakor ne manjka vseh tehnoloških dobrin, kot sta povezljivost Apple CarPlay in Android Auto, brezžično polnjenje mobilnih naprav ter najnovejša oblika storitve BlueLink. Ponujen bo širok spekter voznih in varnostnih pripomočkov za brezskrben občutek za volanom.

Za pogon bodo skrbeli trije bencinski motorji, dva z 48-voltno blago-hibridno pomočjo. Vstopno različico zastopa 1,2-litrski MPi motor s 84 KM v kombinaciji s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Osnova preostalih dveh izvedenk bo litrski trivaljnik GDi. Električno asistirana modela bosta ponujala 100 KM ali 120 KM, v povezavi s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim DCT menjalnikom. Pri vseh se moč prenaša zgolj na sprednji kolesni par.

Hyundai Bayon naj bi na slovenske ceste zapeljal že letošnjega maja.

N Line: Športni dodatki za Hyundai Tucsona