Poleg izvirne oblike avtomobila, ima za kupca vse večji poudarek dodatna oprema, ki na takšen ali drugačen, največkrat športen način, poudari vozilo. Smernicam trga je podlegla tudi francoska znamka s šarmom, katerega za doplačilo nadomesti levje nastopaški izgled GT Line.
GT Line je pri Peugeotu najvišja stopnja opreme, ki poleg zabavne in varnostne tehnologije vozilu nadene robustno športno prezenco. Model 2008 s tem paketom postane pravi postavljač in ob vseh praktičnih stvareh, ki jih je prinesla uvedba nove generacije (daljše medosje, večji prtljažnik, …), z bogato opremo paketa GT line ponuja vse, kar si lahko zamislimo, tudi sladkorčke, ki so bili še pred kratkim rezervirani za modele višjih razredov.
Poleg Peugeotove inovativne instrumentne plošče s prikazom 3D velja omeniti še samodejno klimatsko napravo, ambientalno osvetlitev, avdio napravo z digitalnim radiem in sistemom za prostoročno telefoniranje, popolne žaromete LED, 17-palčna platišča iz lahke litine ter možnost izbire voznih načinov eco in sport v kombinaciji s samodejnim menjalnikom.
Skratka, takšna dvatisočosmica ponuja premijsko doživetje, h kateremu pripomore kombinacija zmogljivega turbobencinskega trivaljnika in osemstopenjskega samodejnega menjalnika, ki prestavlja hitro in uglajeno. Povprečna poraba je na normnem krogu znašala ugodnih 6,6 litra, medtem ko je pretežno avtocestna in mesta raba zahtevala pol do litra več. Rekordov, ki jih papir sicer prenese, vseeno ne gre pričakovati pri toni in pol težkem SUV-ju (če prištejemo še potnika ali dva).
Kljub precej bolj dinamično, vpadljivo in samozavestno zastavljenemu paketu GT-Line, ki doda usnjene dodatke, črne dekorativne obrobe nekaterih elementov, Full-LED žaromete z LED smerniki in nenazadnje atraktivno GT maska, se sama vozniška izkušnja praktično ne razlikuje od ”navadne” različice.
Kot že zapisano tukaj, je Peugeot 2008 izredno všečno, praktično in pametno vozilo, ki ima za povrh v svoji motorni paleti nanizane tri različne možnosti – bencinsko, dizelsko in nenazadnje tudi povsem električno. Vsekakor dejstvo vredno premisleka ter preizkusa pred nakupom. Sta pa tako dizel kot električar na voljo s paketom opreme GT Line. 😊
Specifikacije – Peugeot 2008 1.2 Puretech 130 EAT8 GT Line
Vrsta motorja: Turbobencinski
Prostornina motorja: 1.199 ccm
Moč motorja: 96 kW (130 KM) pri 5.500 vrt./min
Navor: 230 Nm pri 1.750 vrt./min
Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 196 km/h
Pospešek: 9,9 s
Poraba na testu: 7,1 l/100 km
Posoda za gorivo: 44 l
Mere vozila: 4.300 mm x 1.770 mm x 1.550 mm
Medosna razdalja: 2.605 mm
Masa vozila: 1.280 kg
Prostornina prtljažnika: 434 l
Cena osnovnega modela: 18.490 €
Cena testnega modela: 27.140 €