Fordove kolekcija poltovornjaka Ranger bo v jeseni bogatejša za dva modela. Stormtrak bo z ekskluzivno opremo razvajal kupce, ki želijo več od Wildtraka, srednji model Wolftrak pa bo navdušil ljubitelje brezpotij.

Rangerja Stormtrak poganja najbolj zmogljiv 2-litrski EcoBlue twin-turbo dizel z 213 KM. Povezan je izključno z 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom, kar je idealna kombinacija za vleko tovora. Poleg standardnih Wildtrak dodatkov se Stormtrak ponaša z unikatnimi oblikovnimi elementi, kot so Rapid rdeča karoserijska barva (na voljo sta še Frozen bela in modra Lightning), rdeče obarvani vstavki maske, LED žarometa in zaščita dna vozila.

Zadek krasita črno obarvan odbijač in »Sports Hoop« varnostni lok, tovorni prostor pa je dodatno opremljen s plastično zaščito ter zapiranjem z elektronsko zložljivim rolojem.




Wolftrak je precej manj prefinjen od Stormtraka, saj so za osnovo uporabili srednjo stopnjo opreme XLT. Pod motornim pokrovom tiči EcoBlue dizel s 170 KM, ki sodeluje s šeststopenjskim ročnim ali 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom. K boljšim zmogljivostim na brezpotju pripomorejo elektronsko nadzorovan diferencial z zaporo zadaj in zajetnejše terenske pnevmatike.

Wolftrak je idealna izbira za iskalce delavnega stroja, ki se lahko kosa z zahtevnejšim terenom, brez globokega posega v denarnico. Oblikovne novosti vključujejo Conquer ali Sea sivo barvo, matirano črno masko, črna platišča in obvezne Wolftrak značke. Med standardno opremo je dodatnih še nekaj funkcionalnih dobrin v obliki cevnega varnostnega loka, tovornega prostora zaščitenega z odpornim nanosom in okrepljenega podvozja.

Ford Ranger Wildtrack 2.0 EcoBlue 157 kW 4×4, 10AT