Bavarci so okrepili ponudbo modelov M3 in M4 z novima izvedenkama z xDrive štirikolesnim pogonom. Uradno imenovana M3 Competition xDrive in M4 Competiton xDrive bodo začeli izdelovati letošnjega julija. Zanju bo potrebno odšteti slabe tri tisočake več, v primerjavi z zadaj gnanima modeloma.

BMW M3 Competition xDrive in M4 Competiton xDrive žene poznani 3-litrski twin-turbo vrstni šestvaljnik, ki ponuja 510 KM in 650 Nm navora. Vsa moč se na štiri konce prenaša preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika. Čeprav oba nosita 50 kilogramov več mase, se uspeta do stotice pognati v 3,5 sekundah. Štirikolesni pogon tako izboljša pospešek za 0,4 sekunde v primerjavi z ekvivalentnima modeloma z zadnjim pogonom. Maksimalna hitrost ostaja elektronsko omejena na 250 km/h.

BMW zagotavlja večinsko pošiljanje moči na zadnji kolesni par, kot pri večjem M5 Competition, kar bo zagotovilo pristen občutek vožnje bavarskega M stroja. Oba modela sta opremljena z aktivnim M diferencialom, ki omogoča optimalno razpolaganje moči med zadnjima kolesoma, medtem ko večplastna sklopka enakomerno razpolaga moč med sprednji in zadnjo osjo. BMW-jevi inženirji so se lotili tudi preoblikovanja sprednjega vzmetenja, z novo dvojno vpeto oporo osi in sveže nastavljeno geometrijo.


M3 in M4 xDrive osnovno štartata v štirikolesni nastavitvi, vendar lahko voznik prestavi v 4WD Sport način z večjim poudarkom na zadnjo os ali popolnoma izklopi sprednjo os v pristnem 2WD načinu. Od standardnih modelov se prenese 10-stopenjska nastavitev sistema nadzora oprijema in M Drift analizator. BMW v kratkem pripravlja še vsaj dve izpeljanki teh dveh modelov. Letos prispe M4 kabriolet, v razvojni fazi je tudi prvi serijski M3 Touring karavan.

BMW M340i xDrive