Francija je država, ki je na avtomobilski zemljevid poleg vročih hečbekov postavila še znamko Alpine in Bugatti. V devetdesetih letih pa so se lotili Ferrariju podobnega vozila Venturi Atlantique.

Ime Venturi vam je morda znano, če spremljate serijo Formule E ali se spomnite F1 iz zgodnjih devetdesetih let. Toda v osemdesetih in devetdesetih letih je Venturi izdelal tudi vrsto športnih avtomobilov s sredinsko nameščenim motorjem, ki so bili videti kot križanci med Ferrarijem 355 in Lotus Espritom.

Tako kot Lotus je imel Atlantique karoserijo iz steklenih vlaken, motor pa nameščen za sedežema. Predstavljen na avtomobilskem salonu v Parizu leta 1994  V prvotnem Venturiju je za pogon skrbel Renaultov 2,5-litrski turbo V6 motor, ki so ga uporabljali še pri njegovem tekmecu Alpine A610.


Avtomobil, ki je prikazan tukaj in je na prodaj po ceni 39.995 funtov (46.590 evrov). Gre za posodobljeni Venturi Atlantique 300, narejen leta 1998. Z osvežitvijo je športni avtomobil prejel mehkejše linije iz devetdesetih let, ki še danes izgledajo dobro. Notranjost pa je še vedno ostala zataknjena v prejšnjem tisočletju.

Poleg nove karoserije je Atlantique dobil tudi več ognjene moči pod pokrovom v obliki 3,0-litrskega V6 motorja. Atmosferska izvedenka je zmogla 210 KM, če pa ste želeli, da se je zmogljivost ujemala z videzom, ste morali skupiti različico Turbo z močjo 281 KM. Slednja je z mesta v 5,5 sekunde dosegla 100 km/h in imela najvišjo hitrost 280 km/h.

In ker je ta primerek opravil le 37.000 kilometrov, obstaja velika verjetnost, da bi se še danes lahko približal tem številkam. Večina izdelanih avtomobilov je imela volan na levi strani. Toda to je redka različica z desnim volanom, ki je bila v Združenem kraljestvu prodana le nekaj let preden je Venturi šel v stečaj.

Leta 2000 je podjetje kupil podjetnik Gildo Pallanca Pastor in se osredotočil na električne motorje. Čuden dvosedežni Venturi Fetish EV iz zgodnjih 2000-ih je nastal celo pred Teslinim Roadsterjem. Toda zdaj je tako kot Atlantique večinoma pozabljen, kar je precej žalostno.

F1: Poetična menjava pnevmatik v 1.91 sekunde!