Ford je popolnoma prenovil Kugo, ki se je v tretji generaciji oblikovno uskladila z novima Fiesto in Focusom ter postala tudi priključni hibrid.

Kuga je Fordov najbolje prodaja SUV na evropskih tleh in tretji najbolje prodajan avtomobil v tej regiji (za Focusom in Fiesto), zato so se Američani dobro pripravili na zahteve perbivalcev Starega kontinenta.

Največja, poleg oblike seveda, je tehnologija pod motornim pokrovom. Tam bodo še vedno našli svoje mesto trije konvencionalni agregati, in sicer 1,5-litrski EcoBoost benicinec ter 1,5- in dvolitrska EcoBlue dizla, ob bok pa so jim postavili kar tri elektrificirane izvedenke.

Prva je t. i. blagi hibrid (MHEV) z integriranim 48-voltnim zaganjačem, ki med pospeševanjem in redno vožnjo dovaja dodatno energijo dvolitrskemu EcoBlue dizlu s 150 KM, kar posledično vpliva na nižjo porabo. Slednja naj bi v povprečju znašala okroglih 5 litrov.

Sledita še priključni hibrid in navadni hibrid, ki imata skupen 2,5-litrski štirivaljni bencinski agregat, ki deluje na principu Atkinsonovega cikla. Priključni hibrid naj bi imel nameščeno baterijo kapacitete 14,4 kWh in bo omogočal popolnoma električno vožnjo do največ 50 kilometrov, povprečna poraba pa naj bi znašala le 1,2 litra.

Klasičen hibrid, ki baterijo polni preko pogona ali bencinskega agregata pa naj bi zagotavljal povprečno porabo približno 5,6 litra oktanskega napoja. Določene kombinacije pogonov bodo na voljo z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom in/ali inteligentnim štirikolesnim pogonom.

Prenovo je doživela tudi potniška kabina, ki je sedaj še udobnejša, prostornejša in bolj priročna. Nova Kuga je 44 milimetrov širša in 89 mm daljša, kar pomeni, da se je medosna razdalja povečala za dva centimetra, dodatnih 67 litrov pa je pridobil prtljažni prostor.

Poleg prostora pa bo nova Kuga s seboj pripeljala tudi kopico sodobne in predvsem digitalne tehnologije. Nekaj več bo elektronskih pomočnikov, precej več pa bo dodatnih funkcij za upravljanje vozila. Več pa ob domači premieri, ko bodo znane podrobnosti za slovenske kupce.