Na slovenske ceste je zapeljala druga generacija Audija Q3, ki ni le privlačnejši na pogled, temveč je zaradi obilo prostora, vsestranske prilagodljivosti in številnih praktičnih detajlov tudi občutno bolj funkcionalen.

V primerjavi s predhodnikom je novi Audi Q3 večji v skoraj vseh dimenzijah. V dolžino meri 4.485 milimetrov, v širino 1.856 milimetrov in v višino 1.585 milimetrov, za 77 milimetrov pa je večja tudi medosna razdalja. Zadnjo sedežno klop je mogoče vzdolžno premikati v razponu 150 milimetrov in ima tridelno naslonjalo, ki je deljivo v razmerju 40:20:40 ter ima 7-stopenjsko nastavljiv naklon. Glede na položaj zadnje klopi in naslonjal znaša prostornina prtljažnika od 530 do 1.525 litrov.

Audi se je poslovil od analognih instrumentov. Tako je že v serijsko opremo vključen digitalni kombinirani instrument z diagonalo 10,25 palca, ki ga voznik upravlja z večfunkcijskega volana. Na voljo je tudi 10,1-palčni zaslon na dotik. Voznik se po želji lahko odloči za še večji Audi virtual cockpit plus s tremi različnimi načini prikazov.

Digitalni svet

Intuitivni koncept upravljanja dopolnjuje enostavna struktura menijev za naravnoglasovno upravljanje, ki razume tudi poljubne formulacije. Pametni upravljalnik dialoga po potrebi postavi povratna vprašanja, dovoli popravke, ponudi možnosti izbire in sprejme, če mu skočimo v besedo.

Po želji sta na voljo storitev Google Earth in hibridni radio, ki samodejno preklaplja med FM, DAB in spletnim pretakanjem, s čimer vedno zagotavlja optimalni sprejem. Glasovno upravljanje odgovore črpa iz informacij, shranjenih v vozilu, kot tudi iz nabora podrobnega znanja, ki je na voljo v oblaku.

Ponudbo infotainment sistema dopolnjujejo različni strojni moduli, med njimi predal za telefon Audi phone box, ki lastnikov pametni telefon poveže z avtomobilsko anteno in ga tudi induktivno polni. Za prostorski zvok pa lahko skrbi avdiosistem Bang & Olufsen Premium z virtualnim 3D-zvokom, ki krmili skupno 15 zvočnikov.

Udobje in varnost

Posebnost med asistenčnimi sistemi je prilagodljiva vozna asistenca, ki vključuje funkcije prilagodljive asistence za hitrost, asistence za zastoje in asistence za ohranjanje smeri na voznem pasu. S tem vozniku pomaga pri vzdolžnem in prečnem vodenju vozila.

Za lažje manevriranje je Audi Q3 med drugim opremljen s štirimi kamerami za okolico, ki na velikem zaslonu infotainmenta prikazujejo neposredno okolico SUV-ja.

Audi bo novi Q3 začel prodajati s štirimi motorji. Tremi bencinskimi in enim dizelskim, v kombinaciji s pogonom spredaj ali quattro. Razpon moči motorjev sega od 110 kW (150 KM) do 169 kW (230 KM). Vsi so štirivaljniki in delujejo po sistemu direktnega vbrizgavanja in s turbopolnilnikom. Za prenos moči skrbi 6-stopenjski ročni menjalnik ali 7-stopenjski S tronic.

Cene novega Q3 se bodo pričele pri 34.940 evrih, kolikor velja osnovni bencinec 35 TFSI z ročnim menjalnikom.