Na slovenske ceste je zapeljala Škoda Scala. Čehinja s svojimi radodarnimi dimenzijami, bogato opremo ter dobro cenovno pozicijo, vstopa v ”golfov” segment. Si bo uspela odrezati svoj kos pogače?

Oblikovno so najbolj prepoznavne sprednje trikotne luči in pa zadnje, s precej več ostrine kot smo bil do sedaj vajeni. Opazimo tudi večje zadnje steklo, ki se razteza skoraj čez celotna »peta« vrata. Preostanek Rapida.

Mere Scale so 4.362 x 1.988 x 1.471 mm, kar pomeni, da bo 10 centimetrov daljša od Golfa. Prtljažnik meri 467 litrov oziroma 1.410, če zložite zadnjo klop. Razlika z Rapidom je tudi v notranjosti. Ta je precej bolj digitalno obarvana z 9,2-palčnim osrednjim zaslonom občutljivim na dotik, pred voznikom pa se nahajajo digitalni merilniki na 10,25-palčnem zaslonu.

Pomočniki za varno vožnjo

Med izpopolnjene asistenčne sisteme, ki so na voljo za Škodo Scala, sodi sistem Side Assist. Ta opcijski sistem vozniku prikazuje, če se mu od zadaj približujejo vozila, ki prehitevajo ali so v mrtvem kotu. Medtem, ko ima senzor za mrtvi kot (Blind Spot Detect) doseg do 20 metrov, lahko sistem Side Assist vozila zazna na razdalji do 70 metrov in opozori na nevarne situacije.


Stalna komponenta sistema Side Assist je sistem Rear Traffic Alert. Za uporabo na dolgih vožnjah po avtocesti pri hitrosti do 210 km/h je prav tako odlična opcijska prilagodljiva asistenca za razdaljo (ACC). V serijsko opremo spadata asistenca za ohranjanje smeri na voznem pasu in radarska asistenca spredaj. Slednja vključuje mestno funkcijo zaviranja v sili in pri mestni vožnji s pomočjo radarja nadzoruje območje pred vozilom ter pomaga pri preprečevanju nezgod.

Pod motornim pokrovom se nahajajo bencinski, dizelski kot motor na stisnjen zemeljski plin. Oktanske barve bosta zastopala litrski TSI s 95 oziroma 115 KM in 1,5-litrski TSI s 150 »konjiči« (tri močnostne različice torej), na drugi strani pa se bo nahajal dizelski 1,6-litrski TDI s 115 KM. Kasneje se bo motorni paleti pridružil še litrski G-TEC, bencinski agregat, ki ga lahko poganja tudi komprimiran zemeljski plin. Najšibkejši TSI bo povezan s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, preostali pa bodo na voljo s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim DSG menjalnikom.

Osnovni litrski bencinec bo na voljo od 15.046 evrov. Za najmočnejšega oktanca z 1,5-litrskim agregatom in 7-stopenjskim DSG-jem z opremo Style bo potrebno odšteti 21.986 evrov. Vstopnica v dizelski svet pa se pričenja pri 20.013 evrih.