Novi Peugeot 208 vstopa v osrčje avtomobilskega segmenta B in prinaša pomemben prispevek k temu, kar danes zagotavlja uspeh. Samozavesten dizajn v kombinaciji s prepoznavnimi inovacijami in tehnologijo.

Oblikovno je novi Peugeot 208 precej bolj drzen od predhodnika. Natančno skulpturirane krivulje in dolg motorni pokrov, pred katerim je prepoznavni prednji del z veliko kromirano masko. Ne manjka značilen LED-podpis in ikoničen Peugeotov lev, ki je na električni različici dvobarven in spreminja odtenke.

Mestni malček je zasnovan na najnovejši generaciji konstrukcijske osnove skupine PSA, skupni modularni konstrukcijski osnovi CMP. Kot pove že njeno ime, se konstrukcijska osnova CMP prilagaja raznim dimenzijam in tipom motorjev. Primerna je za razne vrste pogona, tako da se bodo bodoči kupci lahko sami odločili za vrsto pogona: notranje zgorevanje (bencin/dizel) ali električni pogon.

100 naelektrenih levov!

Električni Peugeot e-208 je opremljen s 100-kilovatnim elektromotorjem in baterijo z zmogljivostjo 50 kilovatnih ur, ki bo zadostovala za električni doseg do 340 kilometrov v skladu s ciklusom WLTP. Shranjena je pod dnom potniške kabine in tako ne poseg preveč v prostor za potnike in prtljažnik.

Vozni programi bodo trije. Eco za optimizirani doseg, normal za optimizirano udobje in sport za dinamično vožnjo. Polnjenje bo 20 ur potekalo iz gospodinjske vtičnice, približno osem ur na namenskem polnilniku in okrog pol ure do 80-odstotne zmogljivosti na hitri polnilnici z močjo 100 kilovatov. Omeniti velja še, da bo za gretje kabine poskrbljeno s toplotno črpalko. Pri Peugeotu so pripravili tudi vrsto storitev in aplikacij, ki bodo vozniku olajšale načrtovanje vožnje in njene ekonomike ter postankov za polnjenje baterij.

Motorje na notranje zgorevanje bodo zastopali trije turbobencinski trivaljniki z delovno prostornino 1,2 litra in močmi 55, 74 in 97 kilovatov ter 74-kilovatni turbodizelski štirivaljnik z delovno prostornino 1,5 litra. Vsi ustrezajo okoljskim merilom Euro6d.

Ultra varen in povezljiv

Vse različice imajo v notranjosti novi 3D i-Cockpit s kompaktnim multifunkcijskim volanskim obročem, nastavljivim projekcijskim zaslonom, za dotik občutljivim barvnim zaslonom z diagonalo 7 ali 10 palcev in sedmimi ‘klavirskimi’ stikali. Voznik lahko podatke o vožnji dobiva s 3D-instrumentne plošče ali pa holograma, na voljo je tudi izčrpni infozabavni sistem z možnostjo povezave s pametnimi telefoni, velik pa je tudi nabor pripomočkov za pomoč vozniku.

Kupci bodo lahko izbirali med štirimi stopnjami oprem. Active, Allure, GT Line in GT. Slednja je na voljo zgolj za električno različico.

Cena vstopnega modela 208 z bencinskim motorjem ter opremo Active je 13.300 evrov. Višnja stopnja opreme Allure z močnejšim motorjem se ceni na 16.625 evrov, medtem, ko GT Line z enako motorizacijo stane vsaj 18.425 evrov.

Dizelsko gnana dvesto osmica po ceniku velja 16.225 evrov. Električni lev z osnovnim paketom opreme Active pa stane 31.200 evrov. Za najbolje opremljenega električarja bo treba v denarnico olajšati za 36.300 evrov. Ceno malenkost ublaži subvencija eko sklada v višini 7.500 evrov ter ugodnosti s strani uvoznika.