Seat je predstavil prenovljeno prodajno uspešnico. Ateca se zdaj postavlja z mičnimi hišnimi linijami in hkrati nudi nov sklop opreme ter še več elektronskih dobrot.

Nova Ateca je po novem navzven precej podobna večjemu Tarracu, saj je »prevzela« aktualne oblikovne poteze španskega štirikolesnega klana. V praksi to pomeni, da so dimenzije vozila praktično enake, edini prirastek se je zgodil v dolžino, in sicer za 18 milimetrov. Ljubitelji podrobnosti bodo opazili nekoliko spremenjen sprednji del vozila. Medtem, ko je zadek skoraj enak. Še največ sprememb prinaša nov sklop »off road« opreme imenovan Xperience, ki čedno španko prelevi v malce bolj robustno pohodnico.

Bistveno več osvežitve je prisotno ob vstopu v vozilo. Tam se pri bolje opremljenih različicah bohoti znatno digitaliziran kokpit z 10,25-palčnim voznikovim informacijskim zaslonom z merilniki ter osrednji multimedijski tablični zaslon, ki meri 8,25 ali 9,2 palca. Nasploh je bistveno bolj napredna tudi elektronska oprema vozila, ki jo je možno opravljati tudi glasovno. Le »hola hola« morate pozdraviti in Ateca že posluša vaš ukaz. Pametne mobilne naprave boste lahko povezali preko USB C priključkov. Hkrati pa bo na voljo upravljanje določenih funkcij vozila preko aplikacije na mobilniku.

Tudi ljubitelji motoroznanstva ne bodo razočarani, saj je bila na prenovi tudi motorna paleta z nekaj novitetami med bencinskimi in dizelskimi predstavniki. Oktansko osnovo tvori litrski TSI agregat z 81 kW (110 KM), sledita pa mu 1,5-litrski TSI s 110 kW (150 KM) in kot pika na i še dvolitrski TSI s 140 kW (190 KM). »Sajasta izbrana vrsta« se je znebila 1,6-litrskega predstavnika, tako da so sedaj na voljo le dvolitrski predstavniki. Pravzaprav le dva z močjo 85 oziroma 110 kW (115 oz. 150 KM). Najmočnejša predstavnika obeh četic sta na voljo tudi s štirikolesnim pogonom 4Drive in samodejnim DSG menjalnikom.