V Sloveniji je padla tančica z novega francoskega tekmeca. Citroën C4 je precej drugačen kot smo ga bili vajeni sedaj, saj je postal križanec tako v oblikovnem kot pogonskem smislu.

Novi Citroën C4 se karoserijsko umešča v prostor med kombilimuzine in kompaktne športne terence kar bo nekakšna novost v segmentu klasičnih »hatchev«. In ravno to je tisto, s čimer naj bi C4 prepričeval kupce. Samosvoj karakter z izdatno udobnostjo, po kateri slovijo Citröenova vozila.

Francozi so znani po svoji široki ponudbi barvnih kombinacij in tudi pri novem C4 ne bo nič drugače. Na voljo bo sedem karoserijskih barv v kombinaciji s petimi ambientalnimi barvnimi paketi. Če temu dodamo še dolg seznam platišč (16 – 18 palcev) je končnih različic precej.

Prevetrena zasnova notranjosti je prejela številne napredne in uporabniku prijazne tehnologije za povečanje varnosti med vožnjo. Med te spadajo Active Safety Brake, opozorilnik na nevarnost trka in sistem za preprečevanje nadaljnjih posledic po trku, sistem za nadzor mrtvega kota, prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go, sistem samodejno prilagaja hitrost pred seboj vozečemu vozilu s samodejnim ohranjanjem, Highway Driver Assist, Coffee Break Alert, odčitavanje prometnih znakov in priporočilo o omejitvi hitrosti, samodejni preklop dolgih luči, sistem samodejno preklopi z dolgih luči na zasenčene (in obratno).


Tudi motorna paleta bo relativno široka, saj v njej domujejo kar tri bencinske različice in dve dizelski. Za piko na i pa vsekakor poskrbi električni ë-C4.

Bencinske izvedenke so tipa PureTech z razsežnostjo moči 100 KM, 130 KM ter 155 KM. Dizelske barve zastopata BlueHDi s 110 KM in BlueHDi 130 KM, ki je serijsko povezan z 8-stopenjsko avtomatiko. Vstopne izvedenke so opremljene s 6-stopenjskih ročnim menjalnikom, ki ga je možno nadgraditi z 8-stopenjskim avtomatikom. Vsi agregati zadostujejo Euro 6d emisijskim zahtevam.

Ljubitelje elektrike bo naokoli prevažal ë-C4, ki ga poganja elektromotor z močjo 100 kW (136 KM). Slednjemu vir energije zagotavlja 400-voltna litij-ionska baterija kapacitete 50 kWh kar naj bi po WLTP standardu zadoščalo za avtonomijo do največ 350 kilometrov. Polnjenje bo lahko potekalo z močjo 11 kW ob izmeničnem toku oziroma celo do 100 kW ob enosmernem.

Cene novega francoskega križanca Citroën C4 bodo znane v začetku leta 2021.