Nova ‘šestica’ ali rabljena ‘petica’? – Mazda6 SPC 175 AWD Revolution Top

Enkrat napoči čas, ko je potrebno zamenjati avto. Naslednji je definitivno večji, bolj zmogljiv, bolj kvaliteten in sorazmerno gospodaren. Najverjetneje mlajši, drugačne oblike, mogoče tudi znamke…

Odločamo se še o barvi, motorju, opremi in o vsem živem in mrtvem, vendar, v vseh letih delovanja z avtomobili in njihovimi lastniki, sem prišel do zaključka, da je najprej potrebno razčistiti, koliko denarja smo pripravljeni odšteti.mazda6 5

Velikokrat se zaradi trdoglavosti oseb hitro zaključi debata o svetovanju nakupa avtomobila, čeprav bi lahko ta oseba ob drugačnem pristopu nakupa avtomobila, dobila veliko več za svoj denar. In če v nekem kotu slučajno leži 40 tisočakov, namenjenih zamenjavi avtomobila, nastane dilema.

Stari ‘Švaba’ ali sveža Japonka?

Mazda6 je na trgu od leta 2012, lani je prejela majčkeno posodobitev elegantnih popravkov, ki so poskrbeli, da zdaj šestica še lažje konkurira premium segmentu. Prilagodljiva LED svetila, usnjena notranjost, električno pomični športni sedeži s spominsko funkcijo, informacijsko zabavni vmesnik s 7-palčnim zaslonom na dotik, ki se ga uporablja še preko vrtljivega gumba. Vidite, vse tako kot v ‘boljših’ avtomobilih, če ne še boljše.

Mazda6 karavan ne razočara niti s prostornostjo. Poglejte te tri zadovoljne ‘kužote’!

12783825_1238621146152565_3161673439687750568_o

Če zadovoljni psi niso dovolj dober razlog za nakup, potem bom naštel še nekaj objektivnih, preizkušenih dejstev. V prtljažnik pogoltne 522 litrov prtljage, do stotice pospeši v dobrih devetih sekundah, poraba na sto kilometrov se giblje med šestimi in sedmimi litri plinskega olja, štirikolesni pogon skrbi za dodatno varnost ter omogoča malce hitreje odpeljati ovinke – seveda, kadar je šofer sam v vozilu (nasprotno = slabost), v vinsko rdeči lepotici boste definitivno bolj opaženi kot v črnem ali sivem premium ‘staruhu’.

V bistvu se je pri nakupu Mazde6 potrebno odločiti le eno stvar. Bi kupil še enega irskega setra ali kitajskega golega psa?

Tehnični podatki – Mazda6 SPC 175 AWD Revolution Top
Vrsta motorja: Turbodizelski
Prostornina motorja: 2.191 ccm
Moč motorja: 129 kW (175 KM) pri 4.500 vrt./min
Navor: 420 Nm pri 2.000 vrt./min
Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski
Pogon: štirikolesni pogon
Največja hitrost: 209 km/h
Pospešek: 9,1 s
Poraba na testu (eko krog): 7,2 (6,1) l/100 km
Posoda za gorivo: 52 l
Mere vozila: 4.805 mm x 1.840 mm x 1.457 mm
Medosna razdalja: 2.750 mm
Masa vozila: 1.485 kg
Prostornina prtljažnika: 522 l
Cena osnovnega modela: 23.890 €
Cena testnega modela: 38.260 €

Spremembe so ključne! – Mazda6 SPC CD175 Revolution Top SD

Tudi vam težijo z maili? – Mazda CX-5 CD150 Attraction

To so razlogi, zakaj je prenovljena Mazda3 ponovno vroča!