S kritiki v peskovniku. – Opel Astra 1.4 Turbo Innovation

Nazadnje sem si v kinu ogledal film Mojstri iluzij 2. Odličen film, ki je začuda boljši kot so navadno nadaljevanja filmskih uspešnic. Policijska akademija, Umri pokončno, Ameriška pita, Terminator…, vsi ti filmi so v svojih nadaljevanjih izgubili zgodbo, predvsem pa čar.

Strokovna filmska javnost bi verjetno rekla drugače, saj je filmu za določen naziv potrebno izpolniti raznorazne parametre. Zapraviti največ denarja, je visoko na seznamu, po moje.

Iz tega razloga, je filmski kritik oseba, s katero ne bi nikoli šel na večerjo. Enostavno se z njim ne bi strinjal v nobeni stvari. Kritik je recimo zapisal, da so Mojstri iluzij 2 slaba kopija prvega dela. Najverjetneje je med filmom bil začaran tudi kritik sam in zato ni dojel bistva filma. Poleg tega je kritik tisti, ki je zapisal, da akcija dveh fantazijskih osebkov Batman proti Supermanu, ni ravno najboljša. Veste kaj. Čisto zanič je. Dobra stvar je le ta, da so mi živci popustili že po dobri uri gledanja filma in tako nisem zapravil še naslednjih dveh ur življenja.

opel astra turbo 8

Teorija proti praksi!

Tako kot na filmski sceni, se tudi v avtomobilizmu najdejo kritiki ali žirantje, ki na podlagi mnogih številk, po dolgem tehtnem razmisleku, izberejo evropski avto leta. In letošnji zmagovalec je bil Opel Astra. Žirija je Astro opisala kot izboljšano vozilo glede na predhodnika, ki je bolj kompaktno, a hkrati prostornejše. Nova zasnova daje Astri enostavnost ter lahkotnost v vožnji. Z 200-kilogrami manj in s kombinacijo novih motorjev, je bolj učinkovita kot kadarkoli prej. In kljub temu, da je predhodnica bila bogato založena z opremo, se sedaj Astra ponaša z odličnimi LED matričnimi svetili, povezljivostjo ter pasivno in aktivno varnostjo. Kritiki so zelo dobro opravili delo in prepisali brošuro.

Sam se preizkusa vozila lotim s praktičnimi primeri, denimo, odpeljem prijatelje na pijačo, se odpravim z babico po nakupih, natovorim kakšen gospodinjski aparat ali pa grem s kužkom na potem. Dobljeni rezultati mi razkrijejo, koliko je prostora za potnike in za prtljago, ali je avto udoben oziroma, če kuža v njem zaspi še posebno tih, kakšna je prilagodljivost avtomobila, ali lahko povežem telefon z avtomobilom v manj kot eni minuti in koliko v povprečju porabi avtomobil.

opel astra turbo 17

In kako je tale praktičen test prestal aktualni evropski avto leta?

Grobo rečeno, zelo dobro. V kabino se spravi 5 oseb, prtljažnik je zdržal mesečni nakup, vožnja je udobna, predvsem spredaj, kjer sta za doplačilo nameščena ergonomska sedeža z nekim famoznim certifikatom. Ju toplo priporočam, pa čeprav staneta. Sistem Intellilink je poslovenjen in deluje na nivoju konkurentov. Osebno mi ni všeč zapleteno brskanje skladb iz zunanjega medija in ja, telefon se poveže v manj kot minuti preko ”modrega zoba”, vendar projekcije zaslona pametnega telefona mi ni in ni uspelo ustvariti. Kuža je v avtomobilu zaspal, vendar so ga vsakokrat predramili nadležni parkirni senzorji, ki se urno vklopijo in kričijo tako močno, da se jih sliši na Vič, pa čeprav parkirate v Šiški.

Skoraj bi pozabil. Astro je poganjal turbo bencinski motor s 150-konjskimi močmi in veste kaj…, zelo malo je spil. V povprečju šest litrov na sto prevoženih kilometrov, da pa se tudi manj. Dobra stran bencinskega agregata v nosu pa je poskočnost in zabava v vožnji. Ja prav ste prebrali, tudi družinska Astra je lahko zabavna. In kar je najbolj pomembno – ohranila je čar Astre. Mogoče pa si v prihodnje vzamem čas in se udeležim večerje s članom žirije za evropski avto leta.

Tehnični podatki – Opel Astra 1.4 Turbo Innovation
Vrsta motorja: Turbobencinski
Prostornina motorja: 1.399 ccm
Moč motorja: 110 kW (150 KM) pri 5.000 vrt./min
Navor: 245 Nm pri 2.000 vrt./min
Menjalnik: ročni, 6-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 215 km/h
Pospešek: 8,3 s
Poraba na testu (eko krog): 6,1 (5,2) l/100 km
Posoda za gorivo: 45 l
Mere vozila: 4.370 mm x 1.809 mm x 1.485 mm
Medosna razdalja: 2.662 mm
Masa vozila: 1.278 kg
Prostornina prtljažnika: 370 l
Cena osnovnega modela: 14.990 €
Cena testnega modela: 25.160 €

Po merah moderne družine: Nova Opel Insignia Sports Tourer

Premierno: Novi Opel Crossland X

Nova Opel Zafira prinaša sedem razlogov