Najlepša, kaj pa najboljša? – Mazda CX-3 G120 Revolution       

Nedavno se je v slovenskem avtomobilističnem novinarstvu odvil zanimiv preizkus manjših križancev, segmenta, ki je trenutno v porastu. Zanimivo je to, da je zmago odnesel avtomobil, ki je star, povsem povprečen in po moje niti sam ne ve kaj točno je.

Še beseda križanec je zanj premalo križana. Kar želim povedati je, da zdaj pri nakupu avtomobila ali katere koli druge stvari, ne šteje povprečnost, ampak posebnost.

Vsakdo izmed križancev ima posebnost. Renaultov Captur ima pred sovoznikom ogromen predal, Cactus ima namesto sprednjih sedežev kavč, Peugeot 2008 je bolj prostoren kot kakšen karavan, EcoSport ima pritrjeno gumo na prtljažnih vratih, Opel Mokka je namenjena mlinarjem, Vitara obožuje brezpotja, Tivoli škili, Juke je odbit in Mazda CX-3…no, Mazda pa je stilsko dovršena. Lepa.

Mogočna maska, ozki zašiljeni žarometi, dolg pokrov motorja.

V rdeči barvi prava mestna zapeljivka. Skladnost se nadaljuje v notranjosti. Armaturna plošča z dodatki iz usnja, prepletenega s šivi. Osrednji ekran v stilu tablice ter športno okrogli merilniki narekujejo na dinamičen življenjski trend. CX-3 mu je hitremu tempu kos. Sistem HMI je povezljiv s pametnim telefonom, poleg osnovnega klicarjenja, omogoča poslušanje internetnih radijskih postaj preko aplikacij Aha in Sticher. Navigacija, priklop USB in AUX so pa itak samoumevni.

mazda cx3 13

Pri današnjem hitenju se hitro rado kaj zalomi, vendar bo Mazdin sistem za nalet preprečil možno nezgodo. Preverjeno, saj je ta Mazdin senzor doslej edini, ki je preprečil mojo neučakanost pred dvigajočo se rampo bloka. Večkrat. Palec gor, Mazda. Ob njem pa so še sistem za nadzor voznega pasu ter mrtvega kota. Seveda ne manjkajo niti parkirni senzorji, vzvratna kamera ter konec koncev zračne blazine.

Dinamičnemu trendu bo kos dvolitrski bencinski agregat s 88 kW oziroma 120 KM. Moči je dovolj in v sodelovanju z natančnim menjalnikom je vožnja lahko še kako zabavna. Res pa je, da mora voznik za učinkovito moč, motor pognati v obrate. Tako kot se je to delalo nekoč.

Z vsem napisanim je Mazda dovolj posebna, da opravičeno kraljuje v segmentu križancev. Hkrati pa je CX-3 tako uporabna in prilagodljiva, da izpolni še tako zahtevne kriterije posebnih skupinskih preizkusov.

Tehnični podatki – Mazda CX-3 G120 Revolution
Vrsta motorja: Bencinski
Prostornina motorja: 1.998 ccm
Moč motorja: 88 kW (120 KM) pri 6.000 vrt./min
Navor: 204 Nm pri 2.800 vrt./min
Menjalnik: ročni, 6-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 192 km/h
Pospešek: 9,0 s
Poraba na testu (eko krog): 6,8 (5,6) l/100 km
Posoda za gorivo: 48 l
Mere vozila: 4.275 mm x 1.765 mm x 1.535 mm
Medosna razdalja: 2.570 mm
Masa vozila: 1.155 kg
Prostornina prtljažnika: 185 l
Cena osnovnega modela: 15.590 €
Cena testnega modela: 20.540 €

6 stvari, ki jih prinaša posodobljena Mazda3 – EVROPSKA PREMIERA

Ali je potreba po več res nujna? – Mazda2 G75 Attraction

Spremembe so ključne! – Mazda6 SPC CD175 Revolution Top SD