Jugoslavijo! – Nissan Juke 1.5 dCi N-TEC

Z veseljem se tokrat pri Juku sam ne bom obregnil v dizajn. Tokrat so za to poskrbeli drugi. Veliko kdo je rekel, da je grd, da je spaka. Tudi če se bom komu zameril, bom rekel, da se vsi tako razmišljujoči, motite!

Ja ja, subjektivno mnenje, svoboda izražanja,… Ampak čisto resno, kakšen bi bil svet, kjer bi vsi vozili enake avte, s klasičnimi dizajni? Mar nebi to spominjalo na čase pred letom 90, kjer so na cestah kraljevali zgolj Yugeci in Fički? Avtomobili, ki smo jih bili vsi navajeni, kljub temu da so bile socialistične škatle brez duše?

Tokrat imamo več možnosti in gladko sklepanje, da je nekaj grdo, samo zaradi tega, ker je drugačno je zgolj ignoranca. Kljub trendu, da živimo v času posebnežev, trendov in individualizacije, večina še vedno prezira nekaj kar je drugačno. Zakaj? Verjetno se težko odpovemo svojih načel, kako mora izgledati avto, kje mora imeti luči in kako morajo biti postavljene. Mar ne moremo najti lepote v novih smernicah? Je lepa slika zgolj tista iz obdobja realizma, abstraktne pa so grde, zgolj zaradi dejstva da so abstraktne?


Najpomembnejša stvar, ki jo bomo s tem razmišljanjem v tem primeru izgubili je odličen avto.

Za nekonvencionalnim dizajnom se je tokrat skrival eden izmed boljših majhnih dizelskih agregatov. Motor, ki je tako vsestranski, da ga najdemo tudi v bolj prestižnih znamkah. Tudi za tem stoji razlog. Ogromno moči, odzivnost in nizka poraba. Menjalnik na katerega je prislonjen ima nenavadno natančen in športen občutek, nekaj kar ne bi pričakovali v mini SUV segmentu.

Tudi vožnja, sicer nekoliko trša, a to je pač cena višjih vozil, bo zabavna, celo nekoliko športna. Karakter dizajna se odraža čez celotno izkušnjo vožnje, ki je živahna, mladostna in predvsem zabavna. Točno tega bistva Juka ne smemo spregledati. Ali nimamo dovolj dolgočasnih opravil v življenju? 8 urni delavnik, tedenski sestanek, kosilo vsak dan ob 16-ih, goveja župa,… Juke je pravzaprav izstopnica iz dnevne rutine. Odličen začetek, da v življenju naredite nekaj odbitega.


Seveda ima kakšno pomanjkljivost. Mene je še najbolj zmotilo pomanjkanje sredinskega naslona za roko. Vse ostalo je dovolj dobro!

Več pa si lahko preberete v prejšnjem testu Nissana Juke tukaj.

Tehnični podatki – Nissan Juke 1.5 dCi N-TEC
Vrsta motorja: Turbodizelski
Prostornina motorja: 1.461 ccm
Moč motorja: 81 kW (110 KM) pri 4.000 vrt./min
Navor: 260 Nm pri 1.750  vrt./min
Menjalnik: ročni, 6-stopenjski
Pogon: spredaj
Največja hitrost: 175 km/h
Pospešek: 11,2 s
Poraba na testu: 5,4 l/100 km
Rezervoar: 46 l
Mere vozila: 4.135 mm x 1.765 mm x 1.565 mm
Medosna razdalja: 2.530 mm
Masa vozila: 1.305 kg
Prostornina prtljažnika: 354 l
Cena osnovnega modela: 15.570 €
Cena testnega modela: 21.210 €

Nepovprečen – Nissan Juke 1.5 dCi Acenta

Nissan Juke Nismo

Nissan Juke-R 2.0