Razlogi, zakaj se je dobro zaleteti z Mazdo! – Mazda CX-3 G120 Revolution

Nisem popolnoma zblaznel. Še. In tudi nalepke na avtomobilu so tam z drugačnim namenom, kot si mogoče predstavljaš. Pa čeprav so med preizkusom imele zelo dober učinek na ostale udeležence v prometu.

Prvotni razlog nalepk je bila promocija ”žurnalovega” dogodka, kjer so predstavljali ter demonstrirali varnostne sisteme novih Mazd. In če se dogodka slučajno nisi udeležil, potem bom na hitro povzel trendnega križanca, obrazložil varnostne elemente, ki si jih tisti dan zamudil ter na koncu povzel zakaj se je v bistvu dobro zaleteti s takšno Mazdo.

Model CX-3 smo že dobro obdelali.

Prvič med potjo na salon v Frankfurt. Nato pa še v enem izmed najbolj deževnih tednov v letu 2016. Kljub temu na hitro obnovimo. Mazda CX-3 je predstavnik najhitreje rastočega segmenta v Evropi in kar je najbolj pomembno – je odličen, če ne celo najboljši predstavnik.

V osnovi CX-3 deli osnovo z Mazdo, zato ti bo armaturna plošča nekam znana. Atmosferski bencinski motor s 120 konjiči je idiličen za tega japonskega križanca, saj v kombinaciji z natančnim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom lahko iz sebe izstisne nekaj športnega karakterja ali pa postreže z ugledno nizko porabo goriva.

Oprema Revolution Top v CX-3 usnjeno oblazinjenje sedežev, navigacijsko napravo, multifunkcijski volan, avtomatsko klimo, parkirne senzorje, električno pomična stekla, projekcijski zaslon, več vrst povezljivosti multimedije ter velik nabor pasivne ter aktivne varnostne opreme. In ravno ta tematika se je lansko jesen, pred izbranimi nakupovalnimi centri, posredovala ter demonstrirala Slovencem.

V startu CX-3 (ter od predlani, zakonsko vsi ostali avtomobili) vsebuje sistem ESP-elektronski program stabilnosti, ki s podprogramoma ABS-sistem proti blokiranju koles ter ASR-sistem proti zdrsu koles, pomaga vozniku obdržati nadzor nad vozilom v kritičnih ali nepredvidljivih trenutkih. Zanimiv podprogram je še sistem BAS, ki preko računalnika razporedi zavorno silo na kolesa z največ oprijema.

”Gadgeti” za razbremenitev vožnje.

Aktivni varnostni opremi se nahajajo novodobni ”gadgeti” za razbremenitev vožnje. Slednji so pri najvišji stopnji opreme modela CX-3 Revolution serijski. Imenujejo se i-Activesense, ki vključujejo radarski tempomat, opozorilo pred naletom, nadzor mrtvega kota, ohranjanje voznega pasu, pametna pomoč pri zaviranju, avtomatsko zasenčenje luči…

Najbolj zanimiv sistem ter demonstracija je bil Smart City Brake Support – sistem za preprečevanje naleta, ki deluje pri hitrosti med 4 in 30 kilometri na uro. To, da sistem deluje, lahko iz lastnih izkušen potrdim, saj me je že parkrat prehitel pri zaviranju med manevriranjem ali lezenjem v koloni.

Kot celota je takšnale Mazda CX-3 res super paket. Zgleda tako kot narekujejo trendi ter posledično kupci. Vsebuje odlične atmosferske bencinske motorje, zato je vrtenje cenika na dizelsko stran skorajda odveč. Ponuja odlično ergonomijo, bogato zabavno kot varnostno opremo ter izjemno dobro vozno dinamiko. Malenkost višjo ceno glede na konkurenco, pa bo opravičila kvaliteta ter tradicionalna japonska zanesljivost.

Sam pa priporočam še nakup takšnih nalepk, saj sem mnenja, da dajo ustalim soudeležencem v prometu malce misliti. Vsi vozniki so se me izogibali (niso izsiljevali) in so preventivno ukrepali, da se ne bi zaleteti z mano. Čudno. 🙂

Tehnični podatki – Mazda CX-3 G120 Revolution
Vrsta motorja: Bencinski
Prostornina motorja: 1.998 ccm
Moč motorja: 88 kW (120 KM) pri 6.000 vrt./min
Navor: 204 Nm pri 2.800 vrt./min
Menjalnik: ročni, 6-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 192 km/h
Pospešek: 9,0 s
Poraba na testu (eko krog): 6,8 (5,6) l/100 km
Posoda za gorivo: 48 l
Mere vozila: 4.275 mm x 1.765 mm x 1.535 mm
Medosna razdalja: 2.570 mm
Masa vozila: 1.155 kg
Prostornina prtljažnika: 185 l
Cena osnovnega modela: 15.590 €
Cena testnega modela: 20.690 €

Najlepša, kaj pa najboljša? – Mazda CX-3 G120 Revolution

6 stvari, ki jih prinaša posodobljena Mazda3 – EVROPSKA PREMIERA

Ali je potreba po več res nujna? – Mazda2 G75 Attraction