Ciao Bella! – Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm 120 TCT Super

Če gre verjeti govoricam, je tole najverjetneje moj zadnji test italijanske hečbek lepotice. Vodilne možje Alfa Romeo je nedavno namreč spreletela ideja, da Giulietta nima atributov za kupce 21.stoletja.

Skrivaj upam, da je to ena izmed slabih šal, saj še sam ne vem točno zakaj tale Alfica, ne bila konkurenčna današnjim modernim križancem. S svojo obliko je prekašala vse razredne ter sorazredne tekmece že davnega leta 2010, ko je prišla na trg. Po sedmih letih pa se Italijanka, z malenkost kozmetike, še vedno zelo dobro drži. Leta se ji enostavno ne poznajo.

Je pa res, da so se kupci spremenili. Pomemben je nastop, tehnologija, varnost ter cena. Obliko cenijo le še strastni ljubitelji. Teh pa je zelo malo. Premalo, da bi proizvodnja Giuliette imela računico. Zato bo v prihodnosti hečbeka nadomestil mestni terenec, ki bo zapolnil potrebe današnjih kupcev. Bahhh.

Sam v športnih terencih, pa naj si bo mali ali velik, ne vidim poante. Ne praktične, niti vozniške kot tudi ne kultne. So le nekakšni pripomočki v življenju za vožnjo od točke A do B. In v kolikor vam vožnja pomeni več kot le to, potem je skrajni čas, da si omislite takšen ”kasetnik”.

Alfa Romeo Giulietta je fantastičen avto, ki zgleda hudo in se še bolj hudo pelje. Neglede na pogonsko gorivo, je Giulietta prava raketa. Testni avto je poganjal dizelski motor spojen s 6-stopenjsko avtomatiko. Odzivnost ter pospeševanje sta me tako prepričala, da sem naokoli trobil, da ima avto kar 170 konjev. No, ko sem odprl prometno dovoljenje, in ugotovil, da jih ima zgolj 120, je bilo navdušenje še večje. Neverjetno, koliko moči razvije iz številk, ki na papirju delujejo tako…mehkužno.


In če sem prej poudarjal stil in lepoto…

Giulietta zdaj nudi nov kos dodatne opreme Veloce, ki poudari odbijače ter pragove, doda športen zaključek izpušne cevi ter zniža podvozje. Slednje še izboljša že tako suvereno vozno dinamiko. Kljub velikim platiščem ter nižjemu podvozju, pa vožnja za voznika ter potnike ni neudobna.

Poleg sveže zunanje maskare, je nekaj posodobitev prejela tudi notranjost Italijanke. Izboljšan je multimedijski sistem Uconnect, katerega najnovejše funkcije v ospredje postavljajo povezljivost z internetom. Nov je volanski obroč ter multifunkcijske tipke, instrumenta plošča…

Ob majhnih spremembah pa bistvo Giuliette ostaja enako. Biti najbolj strasten avtomobil v segmentu. In dokler bomo ljudje do vseh stvari ter opravil gojili strast, bomo pravilno funkcionirali ter s tem polnili oziroma izpopolnjevali svoj jaz. Vso ostalo početje je zgolj in samo za pestrost lasnih profilov na socialnih omrežjih. Torej, kdo nima več atributov?

Avtomobil, ki piše novo zgodovino! – Alfa Romeo Giulia 2.9 V6 Bi-Turbo Quadrifoglio

Čas za spremembo! – Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm 180 Super

Prve ne pozabiš nikoli. – Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm