Prvič prepričala! Ji bo uspelo tudi v drugo? – Opel Mokka X 1.4 Turbo Innovation

Športni terenci so v zadnjih treh letih potrojili prodajo. Za Mokko se je v Sloveniji do zdaj odločilo 2.000 voznikov, ki bodo v prihodnje, sodeč po prvih vtisih, dobili veliko družbe.

Nova Mokka je v prvi vrsti dopolnila ime z dodano črko X, ki bo odslej označevala vse terenske avtomobile znamke Opel. Da pa ni ostalo zgolj pri dodani črki, zdaj prednji del označujejo značilno oblikovane luči z vgrajeno LED dnevno osvetlitvijo. Vse skupaj pa, najbrž zaradi višine avtomobila, deluje nekoliko čokato zasnovali bolj mišičasto karoserijo.

Tudi v notranjosti je podobnost z večino Oplov neizbežna. V notranjosti je na novo zasnovana armaturna plošča, ki spominja na tisto iz Astre. Sredinska kozola ima zdaj veliko manj gumbov, ki jih je nadomestil velik osrednji zaslon na dotik. Preko njega lahko dostopate do navigacije, medijev ter nastevitev vozila. V kolikor vam uspe vmesnik povezati z Apple Car Play pa le ta deluje kot preslikava vašega mobilnega telefona. Všečkam.

Po novem Mokka X z bogatejšim paketom opreme ponuja tudi LED AFL žaromete, odklepanje in zagon brez ključa, AGR sedeže, Opel Eye in nedavno predstavljeni osebni angel varuh – podporo OnStar. Slednjo funkcijo smo dodabra preizkusili že tukaj.


Kar se tiče dimenzij je Mokka kljub dodanemu X-u ostala praktično enaka. Spredaj bosta voznik in sovoznik uživala na ergonomskih sedežih. Nekoliko manj je prostora na zadnji sedežni klopi, ki je za tri odrasle nekoliko preveč utesnjena. Morda še najmanj prostoren je prtljažnik, a to moramo vedeti že ko se odločamo za nakup. Mokka sicer omogoča zlaganje sedežne klopi, pri tem nastane tudi razmeroma ravna in velika nakladalna površina.

Med uporabno opremo, ki jo je premogla testna Mokka je vsekakor 230 voltna električna vtičnica na zadnjem delu sredinskega greben, ki z največjo dovoljeno močjo 150 W zlahka napaja prenosni računalnik ali kakšno igralno napravo. Primerno za tiste, ki na poti tudi delate ali pa hočete le zamotiti otroke…

Sicer pa je bila Mokka kar dobro opremljena, tako na primer z dvopodročno klimatsko napravo, prilagodljivimi LED svetili z možnostjo samodejnega preklopa med kratkim in dolgim snopom, HDC sistemom za zaviranje pri spustu po klancu, tempomatom, start in stop sistemom, pomočjo pri speljevanju na klancu… Kar na koncu opravičuje tudi nekoliko višjo ceno. Za razred avtomobila, namreč. Ampak z malce racionalizacije se da tudi marsikaj prilagoditi potrebam…


Boljša stran avtomobila je vsekakor pogonski agregat.

Trenutno najboljša stvar pri Oplu so turbobencinski motorji. Še posebej tale, 1,4-litrski, ki smo ga že nekajkrat testirali ter ga zmeraj pohvalili. V Mokki X ima malenkost spremenjeno konfiguracijo, zato posledično razvije 103 kW (140 KM ). Kljub temu poraba goriva ostaja dizelsko konkurenčna, saj se giblje med 6 in 7 litri na 100 prevoženih kilometrov. Šeststopenjski ročni menjalnik omogoča usklajeno delovanje motorja in pogona pri vseh hitrostih. In kot rečeno, za vsakdanje potrebe povsem zadostuje pogon na prednji kolesni par.

Pohvaliti je treba tudi vodljivost in samo vožnjo. Mogoče bi sam priporočil kakšno colo manjša platišča, za še večje vozno udobje. Mokka zna skratka postati uspešnica v nižjem razredu, ki lahko zadovolji tako estetsko kot praktično. Ampak okusi so seveda različni in vsak si pač mora najti svoje…

Specifikacije- Opel Mokka X 1.4 Turbo Innovation
Prostornina: 1.366 ccm
Moč: 103 kW (140 KM) 5.000 vrt./min
Navor: 235 Nm pri 1.850 vrt./min
Zmogljivosti: 193 km/h, 9,7 sek. od 0 do 100 km/h
Poraba na testu: 7,1 litra/100 km
Dimenzije (D x Š x V v mm): 4.275 x 1.781 x 1.658
Medosna razdalja: 2.555 mm
Prostornina prtljažnika: 356-1.372 l
Cena osnovnega vozila : 19.170 €
Cena testnega vozila: 25.220 €

Dobri profesor. – Opel Astra 1.6 CDTi Innovation

S kritiki v peskovniku. – Opel Astra 1.4 Turbo Innovation

Psom prijazen prtljažnik! – Opel Astra Sports Tourer 1.4 Turbo Innovation