Brezkompromisnež! – Range Rover Evoque Convertible 2.0 TD4 4WD HSE

Optimizacija, racionalizacija… Besede, katerih rezultat je največkrat dolgočasen produkt. Na srečo pa je nekdo pri Land Roverju imel ”jajca” ter potrdil proizvodnjo brezstrešne različice butičnega Evoque.

Mnoge izmed nas je koncept prepričal, vendar si nihče izmed nas ni niti približno predstavljal, da bo v bodoče lahko na cesti srečal legendarno znamko v brezstrešni terenski izvedbi. No, seveda so nemudoma padli prvi očitki, češ, da Evoque Convertible ni prvi kabriolet, saj je na ta pota že pred leti zapeljala Suzuki Vitara. Tudi Jeep Wrangler, Mitsubishijev model, katerega imena se ne spomnim ter koncev koncev Freelander so baje bili nekakšni terenski užitkarji vetra v laseh. A temu sam pravim ”bauer” kabrio, kmečki kabriolet, ki ima neprivlačno cerado, katera se napne čez kovinski lok. Ne najbolj estetsko in čisto nič podobno kabrioletu.

Pri Evouqeu so se stvari lotili tako kot se zagre. Porezali so streho do A-stebrička, oblikovno prilagodili zadek ter celoto malenkost začinili. Rezultat je edinstven avtomobil, ki marsikomu zapre usta. Že zgolj s pojavo. Preverjeno. V notranjosti se je ohranila zasnova armaturne plošče, ki za dolpačilo vsebuje večji zaslon na dotik z novim vmesnikom. Prav tako si lahko omislite ozvočenje Medirian, usnjene masažne sedeže ter kopico malenkosti za razvajanje med vožnjo.


Največja prednost brezstrešnega terenca pa je prostor v kabini ter udobje v vožnji. Čeprav je prvi občutek izza volana, ko pospraviš platneno streho, malce nenavaden, saj se sedi izredno visoko. Dobiš takšen ukazovalni občutek, da bi lahko iz avta dirigiral tek prometa…no, kakorkoli. Dejstvo je, da se s tem avtomobilom, ne glede na izbrano barvo, pač ne bo šlo skriti fotografom rumenega tiska.
Škoda le, da nihče ni imel jajca v Evoquea namestiti močnejšega motorja. Z vsaj 500 konji. Ali pa raje kar 796 konji. Ne zato, ker bi jih potreboval, ampak zato, da bi zavistneži imeli eno stvar več, o kateri bi se lahko pogovarjali ter da bi celota bila še bolj od******, kolikor je že.

Čeprav bodo mnogi v tem avtomobilu videli zgolj razkazovanje lastnika, imam sam popolnoma drugačno mnenje. Je avtomobil, ki ni plod optimizacij in racionalizacij, ampak je narejen za užitek in zabavo.


Specifikacije – Range Rover Evoque Convertible 2.0 TD4 4WD HSE
Mere: 4,370m x 1,900m x 1,609m
Medosna razdalja: 2,660 m
Prtljažnik: 251-1.350 l
Masa: 1.967 kg
Motor: turbodizelski, štirivaljnik
Prostornina: 1.998 ccm3
Moč: 132 kW (180 KM) pri 4.000 vrt./min.
Navor: 430 Nm pri 1.750 vrt./min.
Pogon: štirikolesni pogon
Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski
Največja hitrost: 210 km/h
Pospešek: 10,3 s
Poraba na testu: 7,8 l/100km
Rezervoar: 60 l
Cena osnovnega vozila: 63.767 EUR
Cena testnega vozila: 77.485 EUR

Range Rover Evoque

Nastopaški Range Rover Velar razkrit pred Ženevo!

Najprestižnejši Range Rover doslej