Izpopolnjevanje! – Mazda CX-3 G120 Takumi
Če ste pred leti zgradili hišo ste do danes sigurno odkrili že več kot 27 napak. Stvari, ki bi jih spremenili, predelali tako, da bi vam ustrezale. Naj vas potolažim, da niste edini.
Pred desetimi leti smo zgradili novo hišo. Zasnova iz arhitektnega biroja, gradnja na ključ podjetja z zunanjimi izvajalci, se sliši kot palačinke z nutelo obdane z vanilijevim sladoledom in malenkost odmrznjenim jagodičevnjem. Božansko. Kljub temu, pa je sam načrt potreboval nekaj sprememb, ki jih arhitekti ali prostorski planerji tako ali drugače v bivalnih prostorih niso upoštevali. Najbolj med vsemi je izstopal neuporabno majhen balkon ter premalo število vtičnic.
Neuporabno majhen balkon je imel več težav. Poleg majhnosti je bila to smiselnost balkona v mansardni hiši, locirani na podeželju tren od zelenja. Po nekaj korakih in stopnicah si zunaj in res bi se bilo neumno tiščati na ozkem balkonu. Poleg majhnosti balkon predstavlja dodaten strošek. ”Balkonsko cvetje!”, je napisano na oglasni tabli, ko se po stari cesti pelješ iz Ljubljane v Kranj. Mimo Trbonj. Mislim, a se le to razlikuje od ostalega cvetja? Kako cvetica ve, da raste na balkonu? Noro res, sam nimam pojma, ampak zdi se mi popoln nesmisel, ki se prenaša iz roda v rod, da morajo balkoni v poletnih mesecih biti obteženi z rožami.
Vizionarska familija.
Še dobro, da večina v naši familiji razmišlja. Mislim, si predstavljate, da bi zdaj leta 2017, na izmene polnili pametne telefone in podobne visikodovršene baterijske naprave, ker se moronu v biroju pač električne vtičnice niso zdele pomembne. Da ne govorim o pomanjkanju vtičnic v kuhinji za katero v tem trenutku skoraj da ni aparata, ki ga ne bi poganjala elektrika. Neglede na posege in izboljšave pa se je v desetih letih nabralo kar nekaj stvari, ki bi jih tako ali drugače spremenili. Zdaj imamo hišo v obliki črke T, ampak bolj priročna bi bila kocka. Zavoljo boljše izolacije bi namesto mansarde naredili nadstropje, torej betonska plošča na vrhu in streha čez. V beležki imamo zapisanih še in še izboljšav, ki pa jih bomo upoštevali pri gradnji naslednje hiše.
Podobne izboljšave se dogajo tudi na avtomobilskem področju. Žargonsko se imenujejo facelifti, čeprav dobesdni pomen ni nujen. Mazda je malenkost posodobila model CX-3, predvsem v notranjosti, kjer je zdaj volanski obroč iz Mazde3, obarvan projekcijski zaslon ter izpopolnjena varnostna tehnologija. Dogradili so še seznam paketov oprem, kjer se po novem nahaja še Takumi, za katerega poskrbijo mojstri z ročnimi spretnostmi. Odlična nagradnja že tako odličnega avtomobila. Vendar inženirji so pozabili na eno stvar, ki jo midva z Žigo omenjava v slehernem testu modela CX-3. Sredinski naslon za roko spredaj. Slednjega ima že večina konkurentov in je skoraj že nujno zlo v modernem prevoznem sredstvu.
Z dodanim sredinskim naslonom CX-3 v hipu postane popoln mestni križanec, ki pa bo še zmeraj imel kakšno vam neljubo lastnost. Predvidevam ,da bodo le te kmalu odstranjene, saj je dandanes lažje narediti nov avtomobil kot pa novo hišo.
Specifikacije – Mazda CX-3 G120 Takumi
Mere: 4.275 mm x 1.765 mm x 1.535 mm
Medosna razdalja: 2.570 mm
Masa: 1.155 kg
Prostornina prtljažnika: 185 l
Motor: Bencinski, štirivaljnik
Prostornina: 1.998 ccm
Moč: 88 kW (120 KM) pri 6.000 vrt./min
Navor: 204 Nm pri 2.800 vrt./min
Menjalnik: ročni, 6-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 192 km/h
Pospešek: 9,0 s
Poraba na testu: 6,8 l/100 km
Rezervoar: 48 l
Cena osnovnega modela: 15.590 EUR
Cena testnega modela: 20.690 EUR
Razlogi, zakaj se je dobro zaleteti z Mazdo! – Mazda CX-3 G120 Revolution