Misterij prostora – Suzuki Ignis 1.2 Elegance Allgrip

Redko kdaj me kakšen avto navduši. Navadno so pričakovanja prevelika. Pri tem Suzukiju niti ni šlo tako za nizka pričakovanja, saj mi je že na prvi pogled všeč in pričakujem, da dostavi to kar ponuja, a sem presenečeno ugotovil, da ponudi še več, kot sem pričakoval.

Če se ustavim pri dizajnu, le-ta ni všečen samo zunaj. Poglejte ga, hude poteze, prisekan zadek in vdrtine na zadnjih bokih ga delajo prav posebnega. Morda bi samo po dizajnu lahko sklepali, da gre za premium vozilo, čeprav ga kot takšnega ne oglašujejo. Hude poteze se nadaljujejo tudi znotraj, kjer so lepo ujemajoče linije in armaturka, ki me spominja na višji razred vozila. Nekoliko zmotijo zgolj materiali, ki so nekoliko trši na otip, ampak popolnoma sovpadajo razredu v katerem se Ignis nahaja. Pa čeprav je nekoliko drugačen od vseh ostalih, gledano vsaj po zunanjih dimenzijah.

Japonci so mojstri prostornosti, zaradi prenaseljenosti uspejo celotna stanovanja postaviti na nekaj kvadratnih metrih. Lahko bi pričakovali, da bodo to zmogli storiti tudi v avtomobilski stroki. Še vedno ne morem verjeti, kako ima lahko avtomobil z dolžino borega 3,7 metra toliko prostora znotraj. Ne samo spredaj, tudi zadaj je ogroooomno prostora. Sam merim 190 centimetrov v višino in lahko sedim za sedežem nastavljenim po mojem okusu. Ostane celo dober centimeter prostora. Pa tudi v ekstremnem preizkusu kolega z več kot dvemi metri višine je bilo sedenje popolnoma spodobno. Nad glavo je imel še nekaj centimetrov “lufta”, ravno toliko pa ga boste imeli na zadnji klopi vsi, ki merite manj kot 190 centimetrov. Tudi dejstvo, da je volan nastavljiv zgolj po višini ne pokvari celotnega vzdušja. Sam bi rad videl zgolj več ledvene opore za daljše vožnje, kamor boste lahko s seboj vzeli zadosti prtlage. Presenetljivo!


Testna različica Ignisa je bila opremljena s pogonom Allgrip, kar seveda pomeni skoraj legendarni suzukijev štirikolesni pogon – kar pomeni, da zadeva deluje. Majhen kompromis so izvedli zgolj pri togi zadnji premi, a je to občutno zgolj čez kakšno hujšo neravnino. Nič, česar nebi občutili pri večini avtomobilov v razredu.

Poleg zelo solidnega paketa opreme, v katerem ne manjka niti navigacijski sistem, pomoč pri ohranjanju voznega pasu in opozorilo pred naletom, pa boste najbolj cenili neverjetno nizko porabo. Manj kot pet litrov goriva! Bencina! In to pri štirikolesnem pogonu.


Osebno sem glede na opremo, štirikolesni pogon in celoten paket pričakoval vsaj dva tisočaka višjo ceno. A če prav pregledujem cenik, bo le ta znašala z vsemi doplačilo manj kot 14 tisočakov. Glede na prostornost, opremo in pogon sem prepričan, da boljše celote ne boste našli na tržišču!

Specifikacije – Suzuki Ignis 1.2 Elegance Allgrip
Mere vozila: 3.700 mm x 1.690 mm x 1.595 mm
Medosna razdalja: 2.435 mm
Masa vozila: 905 kg
Prostornina prtljažnika: 204 l
Motor: Bencinski, štirivaljnik
Prostornina: 1.242 ccm
Moč: 66 kW (90 KM) pri 6.000 vrt./min
Navor: 120 Nm pri 4.400 vrt./min
Menjalnik: ročni, 5-stopenjski
Pogon: štirikolesni pogon
Največja hitrost: 165 km/h
Pospešek: 11,9 s
Poraba na testu: 4,8 l/100 km
Rezervoar: 30 l
Cena osnovnega modela: 9.350 EUR
Cena testnega modela: 13.450 EUR

SLOVENSKA PREMIERA: Suzuki Ignis

Suzuki Swift – razširjeni evropski samuarai

Le kdo bi še na roke? – Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet AT