Prestiž po ameriško – Ford Edge Vignale 2.0 TDCi Bi-turbo Powershift AWD

Najverjetneje ste v zadnjih letih slišali govorice o enotnem Fordu, česar posledica so denimo pogostejša srečanja Mustangov na slovenskih cestah. Od zdaj naprej, pa mu bo družbo delal največji predstavnik modrega ovala na stari celini. Ford Edge.

Športni terenec ameriškega značaja vsekakor ne more skriti, kakor tudi ne svojih mer, ki so zastavljene na ameriške ceste. Velika, robustna ter oblikovno impozantna pojava povsem spremeni naše predstave o Fordih. Ne, da si ga ne bi želeli, vendar nazadnje smo takšno ”mrcino” lahko opazovali le v videospotih izvajalcev hip-hopa. Tale testni v perla beli barvi postavljen na 20-palčna kromirana lita platišča bi zagotovo zmagal na avdiciji za videospot 50 Cent-a.

Oprema Vignale na zunanji izgled doda še unikatno mrežasto masko, kopico kromiranih letev ter svoj podpis po dolžini prtljažnih vrat. Ja, tu pa tam boste morali poudariti, da vozite Edgea in ne Vignale. Petična oprema je za približno deset tisočakov dražja od oprem Titanium in Sport, za ta denar pa kupec dobi kar nekaj bombončkov. V kabini so potniki obdani s dobrimi z mehkimi prešitimi oblogami ter kvalitetnim usnjem. Udobni greti ali pa hlajeni sedeži nakazujejo premijske smernice Forda Edge. Ne smem mimo prostora za potnike in prtljago ter pohvale vrednih odlagalnih površin in prostorčkov, ki jih v terencu ne zmanjka.


Za potnike je poskrbljeno tudi z vidika varnosti in zabave. Vzdušje pričara Sonyjev audiosistem, ki med drugim tudi izničuje hrup zunanjega sveta. Informacije vožnje ter vozila so zbrane na osrednjem zaslonu, kjer deluje Fordov sistem SYNC2. Prav tako ni manjkalo naprednih varnostnih sistemov oziroma pripomočkov za lajšanje vožnje, kot je radarski tempomat, aktivna pomoč pri parkiranju, opozarjanje na vozila v mrtvem kotu in asistenco za ohranjanje smeri vožnje.

Čist in sijoč, pripravljen, da zablesti!

Mislim, da sem nekaj podobnega slišal v eni izmed reklam in upam, da me ne bodo obtožili kopiranja, a Ford bi se lahko tega slogana poslužil. Vsaj za Edgea Vignale. Namreč, vsak kupec, ki bo izbral to prestižno opremo, bo lahko koristil posebne usluge servisa ter brezplačnega pranja skozi leto. Če me spomin ne vara, pridejo z zastopnika po Vignale celo na dom ali v službo. Pa če to ni luksuz.


Res pa je, da se v Edgeu skriva ena ne ravno amerikanizirana stvari. Dizelski motor. Kljub temu, da ta deluje uglajeno in v kombinaciji s samodejnim menjalnikom ter štirikolesnemu pogonu lepo služi svojemu namenu, bi za tisto piko na i lahko v ”evropski” ponudbi lahko bil napisan tudi kakšen zmogljiv bencinski agregat. Verjamem, da bi se s takšnole opremo zelo ujela.

Občutek imam, da je Ford z modelom Edge dobro zapolnil svojo vrzel, saj ponuja avtomobil, ki je v osnovi lahko le velik, dostopen in predvsem uporaben avtomobil, a po drugi strani omogoča premijsko nastopaštvo po polovični ceni.

Specifikacije – Ford Edge Vignale 2.0 TDCi Bi-turbo Powershift AWD

Mere vozila: 4.808 mm x 1.928 mm x 1.707 mm
Medosna razdalja: 2.849 mm
Masa vozila: 1.874 kg
Prostornina prtljažnika: 602-1.847 l
Motor: Turbodizelski, štirivaljnik
Prostornina: 1.997 ccm
Moč: 154 kW (210 KM) pri 3.750 vrt./min
Navor: 400 Nm pri 2.000 vrt./min
Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski
Pogon: štirikolesni
Največja hitrost: 211 km/h
Pospešek: 9,4 s
Poraba na testu: 8,6 l/100 km
Rezervoar: 69 l
Cena osnovnega modela: 54.410 EUR
Cena testnega modela: 62.320 EUR

Avto, ki ceni lastnikov čas! – Ford S-Max 2.0 TDCi Powershift Vignale

Več kot le varnostni dodatek! – Ford Mondeo Karavan 2.0 TDCi Powershift AWD Titanium

Družinska šminka – Ford Kuga 2.0 TDCi Powershift iAWD Titanium