Takšen avto imel bom tudi jaz – Mazda6 Sport Combi CD150 Revolution

Najverjetneje se ga res ne bi branil Edvard Kokšarov, tako kot se ni novih oken. A bolj kot znameniti reklami spot, impresionira Mazda6, ki ob poplavi urbanih terencev, še zmeraj paradira na svojem teritoriju.

Mnogi brezglavo norijo v salone po avtomobile z oglasnih spotov. To so dandanes večinoma športni terenci, ki pa roko na srce, niso ravno družinam najbolj prijazna prevozna sredstva. Veliko “Urbančkov” s težavo v “gepek” sprejme kaj več kot francoskega buldoga, zato pogosto srečujem terence opremljene s strešnim kovčkom. Praktično, ni kaj.

Pozabljamo osnove.

V tej evforiji pozabljamo na osnove. Kakšen avto služi določenemu namenu. Posledica “našega” neodgovornega ravnanja (nakupovanja) pa je slaba prodaja oziroma ukinitev posameznih, vedno odličnih, modelov.


 

Glede na razmere se Mazda6 drži dobro, kar sklepam po številu opaženih primerkov na cesti. Nad tem pa seveda niti malo nisem začuden, namreč, Japonci so svoje poslovno/družinsko vozilo dvignili nad modele kot so Mondeo, Talisman, Insignia, Optima ter se približali zloglasni nemški trojici. Odlični pogonski sklopi, oblikovna skladnost, bogata razvedrilna kot varnostna tehnologija, kvaliteta materialov ter izdelave…

Kakšen novinar ali pa strasten forumaš bi ji znal očitati leta, vendar se pešci na pločniku še vedno obrnejo za njo, kar je odličen pokazatelj stanja, da je avtomobil še zmeraj vpadljiv in privlačen.


Tega s slike bi!

Do zdaj sem v rokah držal kar nekaj volanov “šestic”, a nekako najbolj mi je sedel ta. Pa ne samo volan. Vozilo je bilo sestavljeno po mojem okusu. Takšen avto imel bi tudi jaz!

Izbral bi karavanski zadek, saj je praktičen in glede na to, da Alfa ne ponuja več karavanov, je tale po novem moj najljubši. Shajal bi z dizelskim agregatom (vem da vselej trobim o bencinerjih), ker me je prepričal z izredno nizko porabo goriva. Torej 2,2-litrski dizel s 150KM in najverjetneje tudi ročni 6-stopenjski menjalnik, ker je natančen kot skalpel in je zato pretikanje fletno. Seveda, poraba. Med 5 in 6 litri črnega zlata na 100 prevoženih kilometrov.

V konfiguratorju je potrebno obkljukati le še barvo ter opremo. Tale srebrna je hvaležna, saj se malo maže, dobro ji paše še rdeča ter mišje siva. Pri opremi pa ne kolebajte, saj z izbiro nižje stopnje ne boste toliko privarčevali kolikor pač izgubili. Revolution je z moje strani priporočljiva izbira. Zajema večino varnostnih ter asistenčnih funkcij – opozorilo za mrtvi kot, opozorilo za nenamerno zapustitev pasu s samodejno korekcijo, opozorilo pred naletom, parkirni senzorji, kamera, razširjeni projecirni zaslon….ne manjka navigacija, gretje sedežev, volana, Bose ozvočenje, prostoročni dostop do vozila…. Skratka nudi vse in se več, pa to po zelo dostojni ceni.

Mazda6 je izredno všečen avtomobil, ki dobro zgleda in se še bolje pelje. Precej bolje kot kakšen nasajen ”Urbanček”. In če bi gledal po litru prtljažnega prostora je ”šestica” tudi ugodna. Za liter prtljažnika boste odšteli vsega 58 evrov.

Specifikacije – Mazda6 Sport Combi CD150 Revolution

Vrsta motorja: Turbodizelski
Prostornina motorja: 2.191 ccm
Moč motorja: 110 kW (150 KM) pri 4.500 vrt./min
Navor: 380 Nm pri 1.800 vrt./min
Menjalnik: ročni, 6-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 210 km/h
Pospešek: 9,2 s
Poraba na testu: 5,4 l/100 km
Mere vozila: 4.805 mm x 1,840 mm x 1.457 mm
Medosna razdalja: 2.750 mm
Prostornina prtljažnika: 522 l
Rezervoar: 62 l
Masa vozila: 1.485 kg
Cena osnovnega modela: 23.990 €
Cena testnega modela: 30.450 €

Spremembe so ključne! – Mazda6 SPC CD175 Revolution Top SD

Varen užitek. – Mazda6 SPC CD175 AWD AT Revolution Top SD

Nova ‘šestica’ ali rabljena ‘petica’? – Mazda6 SPC 175 AWD Revolution Top