30 let Californie: Model za ljudi svobodnega duha

Pred 30 leti je na trg prišla prva California, ki pomeni začetek edinstvene zgodbe o uspehu – zgodbe o avtodomu, ki je postal ikona. Do danes je bilo izdelanih več kot 157.500 primerkov. California je vsestransko vozilo, lahko je bivalnik za krajša in daljša potovanja,ali pa enoprostorsko vozilo za vsakdanje dogodivščine.

Vse štiri generacije imajo že od samega začetka nekaj skupnega: dvižno streho. Šotor na skoraj dveh metrih višine zadošča, da popotniki o Californii pravijo: “Dom je tam, kjer parkiramo svoj bivalnik.”

Čeprav je tehnologija z vsako generacijo revolucionarno napredovala, je znamka Volkswagen Gospodarska vozila ostala zvesta zasnovi prve Californie. Del te zasnove je splošna značilnost, da California zaradi svoje sorazmerno kompaktne in s tem funkcionalne površine ponuja učinkovito izrabo prostora. Do potankosti premišljeni detajli v avtodomu so tako bolj podobni detajlom na manjših jadrnicah kot pa lastnostim običajnih, velikih avtodomov.

Ta popolna dovršenost je bila izhodišče za nastanek svojevrstne filozofije potovanja, ki je hkrati tudi življenjski nazor – biti svobodnega duha. Medtem ko lastniki velikih bivalnikov običajno cenijo čim večje udobje in jim vozilo pomeni dom na kolesih, je za pristaše Californie vedno najpomembnejša čim večja svoboda.

Svoboda, ki jim omogoča, da so z avtodomom lahko kos tudi najmanjšim potem, ulicam, parkirnim površinam in mestom. Svoboda, da se na vrat na nos odpravijo na pot proti naslednjemu cilju. Svoboda, da lahko vozilo, ustvarjeno za svetovne popotnike, uporabljajo kot enoprostorec, torej kot vsestransko vozilo za vsakdan. California, ki je v ponudbi znamke Volkswagen Gospodarska vozila, omogoča vse te odtenke svobode, zaradi česar ima že tri desetletja status kultnega avtodoma.

Volkswagen California

Volkswagen T6 in Caddy

Ferrari Portofino – najcenejši črni konj na rumeni podlagi