V primeru, da od vašega novega avtomobila ne pričakujete terenskega izgleda, se pa še želite usesti ter sedeti višje in imeti za boljši občutek varnosti nekaj okrasno-zaščitne plastike, je Fiesta Active veliko boljša izbira.

Pelje se praktično enako dobro kot običajna Fiesta, ki velja za enega najboljših malčkov za vožnjo. Različica Active ima 3 centimetre višjo oddaljenost od tal, kar recimo olajša plezanje čez robnike ter manjše luknje. Vožnja je pa celo bolj udobna zaradi malo drugačne nastavitve podvozja. Torej je za vsakdanjo vožnjo aktivna Fiesta še bolj prijetna kot ’tanizka’ in ji noben moderen križanec ne pride niti blizu.

Dober je tudi občutek na volanu in 1,0-litrski turbobencinski motor je prijeten za uporabo kljub samo trem valjem, čeprav ni preveč varčen v mestih. Je poraba kar hitro okoli 7 litrov. Pod 7 je bilo povprečje na daljši relaciji. Menjalnik s šestimi hodi je dober in pravzaprav zaradi lahkotnega prestavljanja ne zbudi želje po avtomatiku. Štirikolesnega pogona ni v ponudbi, ampak zato imajo pri Fordu rešitev. Model Ecosport.

Aktivno ‘aktivna’

Notranjost Fieste je ob nadevu Active enaka. Nekoliko spremenjene so prevleke sedežev. Standardni so gumirani predpražniki. Mogoče bi si želel opcije digitalnih merilnikov, ki v tem času predstavljajo nekakšen ”must have” dodatek. Vsaj za dobro barsko debato ali prepir, odvisno kako se pogovor razvije.


No, dobra stvar analognih števcev pa je ta, da so ravno zaradi svoje enostavnosti tako pregledni. Med drugim pa je Ford izboljšal kvaliteto izdelave, zato bi želel le kakšno podrobnost več, ki bi dajala vedeti, da je to svojevrstna različica med Fiestami. Nekako tako, kot je to začinjeno pri Fiesti ST. Obenem pa ne manjka dodatkov, kot so greti sedeži, volan, vetrobransko steklo, preslikava Apple Car Play, radarski tempomat in še kakšna malenkost.

Nova odbijača, več zaščitne plastike, večja kolesa in vzdolžna strešna nosilca so torej tisto, kar boste videli zunaj, za volanom pa spoznali, da se lahko tudi višje nasajen avtomobil pelje odlično, če je to za vas pomembno.

Točno takšen pa bo stal dobrih 24 tisočakov, kar je slaba dva tisočaka več od klasičnega Fieste. Doplačilo ni tako veliko, kot je opazna razlika.

Specifikacije – Ford Fiesta 1.0 Ecoboost 92 kW Active

Vrsta motorja: Turbobencinski, trivaljnik
Prostornina motorja: 999 ccm
Moč motorja: 92 kW (125 KM) pri 6.000 vrt./min
Navor: 170 Nm pri 1.500 vrt./min
Menjalnik: ročni, 6-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 195 km/h
Pospešek: 9,1 s
Poraba na testu: 6,4 l/100 km
Mere vozila: 4.068 mm x 1,756 mm x 1.498 mm
Medosna razdalja: 2.493 mm
Prostornina prtljažnika: 311 l
Rezervoar: 43 l
Masa vozila: 1.241 kg
Cena osnovnega modela: 12.130 EUR
Cena testnega modela: 24.200 EUR