Fotografija je zanimiv hobi. Z njo na različne načine predstaviš ujeti moment. Sam najraje fotografiram naravo, živali in seveda, avtomobile. Na testu sem imel nov brez-zrcalni fotoaparat Nikon Z7, kolega pa je potreboval fotografije za revijo. Tarča, Renault Megane RS.

Moje mnenje je, da je ”hud” avtomobil ”poslikati” zelo enostavno. Opazovalec oziroma bralec največkrat usmeri fokus v objekt sam, kakor v okolico na fotografiji. Rumeni Megan bo definitivno izstopal, pa četudi ga fotografiram na najbližjem travniku, v garažni hiši ali parkirišču pred blokom. Ampak, potem ne bi bilo zanimivo. Ne bi preizkusil zmožnosti fotoaparata, pred izziv ne bi postavil svojih sposobnosti in najbolj pomembno – ne bi sedel za volan Renault Megane RS.

Destinacija Gorenjska. Recaro sedeži odlično objamejo telo. Čvrsto podvozje sopotnik občuti na avtocestnih prekladah, a še zdaleč od neudobnega. Med vožnjo po avtocesti sem se sprehodil po meniju R-Link in izbrskal, da Megane RS nudi številne dirkaške bonbončke. Štoparica, pregled moči, navora, temperatur olja, vode, tlak turbine, … Voznik ima na voljo več programov vožnje, med drugim tudi individualnega, v katerem si lahko nastavi želene parametre vozila.

Notranjost kot taka je ostala precej ”Meganovska”.

Avtomatska klima, digitalna instrumenta plošča na karbonski podlagi, klasična ročna zavora, ročni menjalnik in aluminijasti dodatki. Rdeči varnostni pasovi ter črn strop. Kljub športnemu poreklu je torej avtomobil povsem vsakodnevno uporaben. Prostora je za pet oseb in 384 litrov prtljažnika. Če podremo sedeže, se ustvari prostor, ki sprejme 4 kose dirkalnih gum, čelado, kombinezon in hladilno skrinjo.


Prve fotografije sva opravila v Radovljici. Stari most na železniško postajo, v ozadju Triglav. Za tem sem sedel za volan in Megana RS podal v dir na Pokljuko. Glede na to, da sem si približno zapolnil, kako perfektno se je peljala prejšnja generacija, mi je všeč, da je tukaj vožnja vsaj tako dobra, če ne še boljša. Predvsem z vidika prilagodljivosti. Prejšnji model je bil hiter, vodljiv in trd. Ta pa zna biti še kaj drugega. Obvladljiv sopotnik v službo recimo.

Mnogi ”svetovni youtuberji” se niso strinjali z Renaultom, ko so predstavili novo, po njihovem ”pomehkuženo” različico Megana RS. Štirikolesno krmiljenje, prilagodljive tehnologije ter umeten zvok iz zvočnikov. Pravijo, da ni tisti pravi vroči hečbek. Med fotografiranjem na zasneženi Pokljuki, pokanjem izpuha, piskanjem turbine, sem se ob misli na famozne izjave samo od-kimajoče nasmehnil. Kaj pa ti porečeš na te ujete momente? 😊