Kombilimuzine bijejo bitko z vse bolj priljubljenimi križanci. Za nameček pa se zaostruje tudi stanje v kombilimuzinskem razredu. Megan bo kmalu najstarejši član pestre družbe, zato je pomembno, da ga z različnimi paket Francozi čim bolj začinijo.

Največ oblikovne svežine je v razred prinesel ravno Megane. Prej so predstavniki bili precej dolgočasni ali pa oblikovno neskladni. Alfa je le precej redko razburila, Mazda pa je šele pred kratkim našla svoj Kodo dizajn.

Meganova maska se ponaša z mogočnim logotipom in dnevnimi led lučmi v obliki bumeranga. Zadaj pa podolgovate luči, ki segajo vzdolž prtljažnih vrat. Z dodatki GT Line, pa francoski hečbek postane še malekost bolj razpoznaven.

GT line – ne zgolj športnost!

Izrazita odbijača, športen prag, spojler, mini difuzor ter velika platišča so detajli zunanjosti, ki naredijo Megana malenkost bolj športnega. Nižje je tudi vzmetenje, vendar zgodba v notranjosti v malce drugačna. Kljub zajetnim športnim sedežem, je poudarek še vedno na funkcionalnosti ter komoditeti potnikov.


Tako na sredini najdemo 17,8 cm velik zaslon na dotik, s katerim upravljamo sistem Multi-Sense. Slednji omogoča izbiro voznih programov. Štirje so prednastavljeni Sport, Comfort, Neutral in Eco, medtem ko je Perso rezerviran za individualne nastavitve Megana. Glede na izbran vozni program se spreminja grafika z barvo merilnikov, osrednjega zaslona in ambientalna osvetlitev.

Kljub lepoti in tehniki se pa praktičnost pri snovanju novega Megana ni pozabilo. Voznik in sovoznik si zlahka najdeta udobno namestitev, zadaj pa zna za tiste nad 180 centimetri zmanjkati prostor za glavo. Poleg omejenega prostora za glavo, zna prostora primanjkovati še pri kolenih in stopalih. Prtljažnik pa v osnovni postavitvi meri 384 litrov, kar je čisto segmentu primerno.

Korak do RS!

Hja, mnogi so pričakovali tisto kar pravi ljudska fraza: Glas in stat. Slednji je bil, le glasa ni bilo željenega. Opazovalci so namreč sklepali, da gre za dejansko športno različico v stilu GT z 200 konjiči ali RS z 270 in še nekaj. Vendar, testni je pod pokrovom skrival 1,2-litrski TCe motor s 96 kilovatov (130 KM), ki pravzaprav prepriča.

Res, da ne najbolj sovpada z nastopom, a benciner je prožen, moč in navor pa bosta brez težav zadovoljila večino uporabnikov. Ročni šeststopenjski menjalnik lepo sede v roke in ima natančne hode, dodatna šesta prestava pa omogoča udobno vožnjo tudi pri avtocestnih hitrostih. Na testu je v povprečju zahteval 6,6 litra na 100 kilometrov, kar pa je podatek, ki hodi v zelje dizelskim motorjem.

Megana z opremo GT line ohranja udobje in dodaja kanček dinamike. Podvozje je čvrsto, zato avto v ovinkih deluje zanesljivo, obenem pa ponuja dovolj udobja med vožnjo. Dobra je tudi vodljivost in občutek na volanu, ki se poleg odzivnosti motorja spreminja glede na izbiro voznega načina.

Takšen Megane je v bistvu še vedno pisan na kožo slovenskemu vozniku. Všečen dizajn, kopica varnostne ter zabavne tehnologije in odlična gospodarnost. Vse to ob precej razumni ceni.