Lastniki Cliov hrepenijo po različici R.S, katero pa največkrat zaradi različnih razlogov ne pripeljejo v garažo. Oddelek marketinga je to opazil ter sanje ponudil v dostopnejši izvedenki.

V grobem gre za najbolje prodajano kombilimuzino na slovenskem tržišču, ki je malenkost začinjena s športnimi dodatki, kakršne najdemo na nabriti izvedenki Clia. Sliši na ime R.S. Line in na vozilo prinese mogočnejše odbijače, poudarjeno stransko letev, večja platišča ter izrazito izpušno cev. Za doplačilo si lahko omislite še takšno zažigajočo oranžno barvo.

Duh športnosti se nadaljuje v potniško kabino, kjer najprej v ospredje zbodejo športni sedeži z oranžnim vzorcem. Sledi zajeten, nekoliko prisekan, športen volan, aluminijaste stopalke, kovinska ročica menjalnika in kopica oranžnih šivov ter okrasnih elementov. Odlično delo dizajnerskega oddelka.

Pod motornim pokrovom se nahaja litrski turbo motor z močjo 74 kW (100 KM). Spojen je, za današnje čase nekoliko manj številčnim, 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Ta ima daljše hode, zato se 6. prestava toliko ne pogreša med avtocestno vožnjo. Poskočen motorček pristaja karakterju avtomobila in hkrati ohranja svojo racionalno poslanstvo. Tako pri rangu cestnine ter zavarovanja kot tudi na področju porabe goriva. Dobrih 6 litrov zahteva na 100 prevoženih kilometrov.


Za 18 tisočakov Renault Clio TCe 100 R.S. Line ponuja številne varnostne in informacijsko – zabavne tehnologije. Pred voznikom se baha digitalni informacijski zaslon. Osrednji pokončni ekran s posodobljenim vmesnikom R-Link pričara prijazno izkušnjo. Z nekaj kliki lahko vklopimo ali izklopimo pomočnike za vožnjo – zaviranje v sili, sistem za zaznavanje voznih pasov, nadzor mrtvega kota, …

Ne manjka izbirnik voznih profilov z možnostjo konfiguracije individualnega profila. Vmesnik ponuja več tematik kot tudi številne barve ambientalne osvetljenosti kabine. Bose ozvočenje poskrbi za koncertno vzdušje, povezljivost s pametnim telefonom pa le še dodatno poenostavi upravljanje z navigacijo ali telefonskim imenikom.

Clio tako nadgrajuje svoje poslanstvo in ne spi na lovorikah. Njegova pripravljenost na vse bolj zahteven trg in kupce pa se odraža v prodajnih številkah, saj tudi letos kotira na sam slovenski vrh.

Specifikacije – Renault Clio TCe 100 R.S. Line

Vrsta motorja: Turbobencinski
Prostornina motorja: 999 ccm
Moč motorja: 74 kW (100 KM) pri 5.000 vrt./min
Navor: 160 Nm pri 2.750 vrt./min
Menjalnik: ročn, 5-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 187 km/h
Pospešek: 12,5 s
Poraba na testu: 5,8 l/100 km
Posoda za gorivo: 42 l
Mere vozila: 4.050 mm x 1.798 mm x 1.440 mm
Medosna razdalja: 2.583 mm
Masa vozila: 1.178 kg
Prostornina prtljažnika: 366 l
Cena osnovnega modela: 10.990 €
Cena testnega modela: 18.310 €