Pri slovenskem zastopniku so v ponudbo modela Focus dodali dve karoserijski izvedenki posebnega, terensko navdahnjenega paketa opreme Active.

Model Focus Active, ki ga izdelujejo v Fordovem obratu v Saarlouisu v Nemčiji, pri znamki označujejo za križanca na račun robustnejšega oblikovanja, ki ga dopolnjuje 30 mm večji odmik od tal, nekoliko višji položaj sedenja in drugačna konfiguracijo podvozja. Prednastavljene serijske tri vozne načine Focusa tako dopolnjujeta  Slippery (spolzko) in Trail (makadam).

Za aktivne uporabnike ima izvedenka Active dodane še serijske strešne nosilce v črni barvi, zaščitno ploščo podvozja spredaj in zadaj ter precej plastičnih zaščit (kolesnih lokov in pragov). V notranjosti je prepoznaven po črno – modri kombinaciji.

Pogonska paleta zajema 1,0- in 1,5-litrske bencinske motorje EcoBoost z močjo do 134 kW (182 KM) ter 1,5- in 2,0-litrske dizelske motorje EcoBlue z močjo do 110 kW (150 KM), ki jih lahko dopolnjujeta šeststopenjski ročni ali osemstopenjski samodejni menjalnik. V ponudbi je enak nabor naprednih vozniških pomagal kot ostale različice modela.


Focus Active je ob Fiesti Active in Ka+ Active že tretji član Fordove družine Active. Osnovna cena pustolovskega družinskega popotnika pa znaša 17.440 evrov.