Na slovenske ceste je zapeljala četrta generacija Mazde3. Poželjiva oblika, kvaliteten ambient, napredna varnost ter motorna učinkovitost pa so njeni glavni atributi.

Oblika je stvar posameznikovega videnja sveta, a Mazda3 zagotovo požanje občudovanje. Posebnost se kaže tudi v notranjosti, kjer so Japonci namenili pozornost detajlom. Vsa nepotrebna stikala so odstranili in na koncu dobili izjemno estetsko podobo, ki bo verjetno še dolga leta postavljala smernice v oblikovanju.

Inženirji in oblikovalci se niso odločili za drastično povečanje nove generacije, nasprotno, ostali so pri enakih geberitih, le limuzinska izvedenka je pridobila 8 centimetrov, pri čemer medosje ostaja enako.

Motorna paleta je pričakovana.

Pri izbiri motorja sta trenutno na voljo dvolitrski bencinski G122 z 90 kilovati moči in dizelski 1,8-litrski štirivaljnik s 85 kilovati. V pričakovanju je novi dvolitrski SkyActiv X s 132 kilovati moči, ki bo na voljo šele jeseni. Obenem bo to tudi edini motor, kjer bo možna kombinacija štirikolesnega pogona i-Active AWD.

Impresiven je seznam serijske opreme.

Na njem boste našli LED luči, projekcijski head-up zaslon, prilagodljivi tempomat, pomoč pri zaviranju, prepoznavanje prometnih znakov, samodejni preklop dolgih luči, kolensko varnostno blazino za voznika, DAV, navigacijsko napravo, zadnje parkirne senzorje. 16-palčna platišča …

Domala vse kar potrebuje velika večina voznikov. V kolikor vseeno sodite med bolj petične, boste lahko poslegli po stopnji GT ter GT Plus, oziroma dodali bombončke v sklopu poketov Sound, Safety in Luxury.

Omenjeni paketi prinašajo BOSE ozvočenje, 360-stopinjsko kamero, usnjeno oblazinjenje, sistem za nadzor voznika (prepozna voznikovo utrujenost, prepozna če voznik umakne pogled s ceste), asistent za zastoje (pospeševanje in zaviranje, pomoč pri držanju vozila na voznem pasu), opozorilo na prečni promet spredaj(povečana varnost na T-križiščih) …

Nova Mazda3 vas bo olajšala za 19.990 evrov, toliko namreč znaša osnovni bencinec. Dizelska ponudba se pričenja pri 22.090 evrih, v kolikor prisegate na samodejni menjalnik, pa boste morali dodati še dva tisočaka in pol.