Novi križanec je dobil ime po nekdanjem kupejevskem modelu. Puma, ki sicer bazira na Fiestini arhitekturi, v dolžino meri 4,18 metra, se ponaša z izjemno prostornim prtljažnim prostorom (456 l), v katerem se skriva v dnu še dodatna 80-litrska praznina (MegaBox).

V notranjosti nova Puma ne prinaša nobenih revolucionarnih novosti, temveč se ponaša s podobnim interierjem kot ostali manjši Fordovi modeli. Ob 12,3-palčnem zaslonu info-zabavne enote, ki bo serijski, si bo ob doplačilu moč omisliti še ozvočenje Bang&Olufsen ter celo plejado najsodobnejših varnostno-asistenčnih pripomočkov.

Pod motornim pokrovom nove Pume bodo na voljo tri verzije litrskega turbobencinskega agregata EcoBoost (moč motorja med 123 in 152 KM), med katerimi se bosta dve ponašali še s tehnologijo 48-voltnega blagega hibrida. Za prenos moči bo pri vseh verzijah skrbel 6-stopenjski ročni menjalnik, štirikolesni pogon pa ni predviden.

Ford bo Pumo proizvajal v obratu v Romuniji, svetovni javnosti pa se bo razkril na prihajajočem avtomobilskem salonu v Frankfurtu.