Številčno omejeni izpeljanki športno naravnanih Alf sta združeni pod nazivom Racing. Tako Giulia kot Stelvio pa bazirata na različici Quadrifoglio.

Racing tretma vključuje poseben barvni vzorec iz Trofeo bele in Competizione rdeče, v katerega je odet tudi letošnji dirkalnik ekipe Alfa Romeo Racing C38. Pri obeh izstopa še načrtno neobarvana streha iz ogljikovih vlaken. Tema lahkih gradnikov se nadaljuje pri Akrapovičevem izpušnem sistemu iz titana, ki poleg manjše mase omogoča 2,9-litrskemu V6 agregatu tudi lažje dihati. Posledično se to odraža v 10 konjskih moči večji nazivni moči agregata in navoru 600 Nm.

Aerodinamični paket so pomagali dodelati s pomočjo znanja Sauberjevih inženirjev, vključuje pa Racingu samosvoj sprednji spojler, drugače oblikovan poudarjen zadnji spojler, vključujoč širša zakrilca. Platišča so na Giuliji 19-palčna, na Stelviju pa 20-palčna. V kabini sta edinstvena Sparcova prednja sedeža z rdečimi šivi in školjko iz ogljikovih vlaken ter napisi.

Oba modela so Italijani sicer že pokazali v letošnji Ženevi.