Audi je prenovil svojega sedem-sedežnika, ki ima zdaj impozanten dizajn, tehnološko nabito notranjost ter varčnejše pogonske sklope.

Zunanjost osveženega modela Audi Q7 druge generacije naj bi bila skladna s trenutnimi oblikovalskimi smernicami znamke in naj bi poleg športnosti poudarjala robustnost ter njegov terenski značaj.

Robustnost in terenski značaj prenovljenega Q7 izražajo zaščite na spodnjem delu odbijačev in pragov, večja oddaljenost od tal in 19-palčna platišča kot del standardne opreme.

V notranjosti bo možna izbira med 5 ali 7 sedeži, ne glede na izbiro pa naj bilo v kabini ob dolžini avtomobila 5,063 m, širini 1,970 m ter višini 1,741 m ter medosni razdalji 2,994 m dovolj prostora za potnike in prtljago, kateri naj bi bilo že v osnovi namenjenega 865 litrov prostora. Prtljažni prostor naj bi bilo ob zloženih sedežih možno povečati do 2.050 litrov.

Zasnova notranjosti je v skladu z novim digitalnim konceptom znamke in vključuje dva velika zaslona na dotik, preko katerih je možno krmiljenje multimedijskega sistema ter različnih funkcij vozila. V sklopu sodobnih tehnologij bo Q7 opremljen z množico asistenčnih sistemov, od prilagodljivega tempomata v kombinaciji s podporo vožnji v zastojih do pomočnika za ohranjanje voznega pasu in pomočnika za varno zaustavljanje v sili ali v primeru voznikove neodzivnosti.

Prenove je bila deležna tudi motorna paleta, ki naj bi jo v začetku predstavljala 3,0-litrska dizla v kombinaciji s 48 V sistemom blagega hibrida, ki bo, podobno kot pri modelu SQ8, omogočal do 40 s jadranja ob izključenem motorju v razponu hitrosti od 55 do 160 km/h. Kasneje naj bi se jima pridružili še bencinska različica ter priključni hibrid. Vsi motorji naj bi bili povezani z 8-stopenjsko avtomatiko in stalnim štirikolesnim pogonom.

Prihod na evropske trge pričakujejo sredi letošnjega septembra, cene pa naj bi se pričele pri dobrih 60.000 evrih.