Mini je končno predstavil svojega prvega množično izdelanega električnega malčka. Izdelan na osnovi tri-vratne izvedenke kombilimuzinskega Minija z električnim pogonskim sklopom z zmogljivostmi Cooperja S.

Najpoglavitnejša lastnost prvega malega britanskega električnega avtomobila, je seveda cena. Ta znaša brez državne subvencije malo manj kot 30 tisočakov, kar je bolje od »konkurenčnega« bencinskega Cooperja S. Po Minijevih besedah je razvoj električnega modela vključevalo uravnoteženo razmerje med dobrim dometom pri vožnji v mestu in želeno zmogljivostjo avtomobila pri športni vožnji.

Končni rezultat prinaša WLTP domet med 200 in 203 kilometri. To doseže s pomočjo pogonskega sklopa izposojenega iz BMW-ja i3s, ki proizvede 184 KM in 270 Nm navora. Povezan je na 32,6 kWh baterijski sklop, nameščen pod voznikovim sedežem, v obliki črke T. Za razliko od i3, elektromotor poganja le sprednji kolesni par.

Številke zmogljivosti so za ta razred zelo spodbudne, saj potrebuje do stotice le 7,3 sekunde, s končno hitrostjo omejeno na 150 km/h. Hitro polnjenje omogoča skok iz 0 do 80 odstotkov v 35 minutah, preko standardnega 50 kW priklopa. Klasično polnjenje z 11 kW priklopom traja 150 minut ali 210 minut do maksimalne kapacitete.


Pri podjetju vztrajajo, da kompaktna baterija in zmeren domet poskrbita za takšne vozne lastnosti, kot so za Minija pričakovane. Vozni načini standardnega avtomobila – Green, Mid in Sport, so enaki, z dodatkom učinkovitejšega sistema za nadzor zdrsa pogonskih koles, imenovanega ARB. Ta poskrbi za nepotrebno porabljanje energije ali izgubo oprijema, preden se to pripeti. 

Pri zunanjem oblikovanju so se raje odločili ohraniti originalni videz tri-vratnega Minija. Glavna sprememba je opazna na sprednjem odbijaču, z blendirano sprednjo masko, ki zaradi varnostnih regulacij za 17 mm podaljša celoten avtomobil. Živo rumeni (Energetic Yellow) dodatki so opcijski, AC in DC polnilna priklopa pa se nahajata pod pokrovčkom stare odprtine za nalivanje goriva.

Prva javna predstavitev se bo zgodila na letošnjem salonu v Frankfurtu, z začetkom proizvodnje v novembru. Na naše ceste ne bodo zapeljali pred marcem 2020, saj je njihova prioriteta prodaja na velikih trgih, kot sta Kitajska in ZDA.