Opel je Astri namenil blage oblikovne popravke, izboljšano podvozje, posodobljeno tehnologijo ter namenil nove učinkovitejše motorje.

Sprememba videza je omejena na sprednji del avtomobila, kjer so prenovili odbijač in masko. Znotraj večjih sprememb tako rekoč ni, le analogne merilnike so nadomestili digitalni, multimedijski sistem so posodobili in spremenili grafiko.

Poleg tega so na zadek namestili vzvratno kamero boljše ločljivosti in na sprednji del kamero, ki bolje prepoznava prometne znake. Ob doplačilu bo pri določenih nivojih opreme na voljo še podlaga za brezžično polnjenje pametnih telefonov, boljše ozvočenje Bose in prvič celo ogrevano vetrobransko steklo.

Posodobljena paleta motorjev prinaša novi 1,2-litrski trivaljni motor podprt s turbino. Na voljo bo s tremi nabori moči, 81 kW (110 KM), 96 kW (130 KM) in 107 kW (145 KM), spojen pa bo lahko s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Na voljo bo tudi 1,4-litrski turbobencinski trivaljnik, ki bo proizvedel 107 kW (145 KM) moči in bo spojen z neskončnostopenjskim menjalnikom CVT. Motorji so na testiranjih WLTP povprečno porabili med 5,2 in 5,9 litra bencina na 100 prevoženih kilometrov.

Na dizelski strani bo za pogon skrbel 1,5-litrski turbodizelski trivaljnik, ki bo imel električno-aktivirano turbopuhalo, proizvedel pa bo 77 kW (105 KM) moči in 260 Nm navora, oziroma 90 kW (122 KM) moči in 300 Nm navora. Zmogljivejši bo lahko spojen z novim 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom, vendar bo v tem primeru navora le še za 285 Nm. Zaradi novih blažilnikov se bo Astra peljala bolje kot kadarkoli prej, prvi primerki pa bodo za dobrih 17 tisočakov na cestah že novembra.