Seatova elektrifikacija se je končno pričela, saj so predstavili svoj prvi priključni hibrid Tarraco PHEV, ki bo prvič javno razkrit na letošnjem frankfurtskem salonu.

Tarraco PHEV uporablja 1,4-litrski bencinski motor, ki proizvede 150 KM. Povezan je z elektromotorjem s 115 KM in 13 kWh litij-ionsko baterijo. Skupna moč pogonskega sklopa znaša 245 KM in 400 Nm navora. Celoten sistem je zelo podoben tistemu v Passatu GTE, le da je malce močnejši. Tako postaja priključni hibrid najmočnejša različica Tarraca.

Pet ali sedem sedežni SUV potrebuje do stotice 7,4 sekund, ustavi pa se pri 217 km/h. Uradna številke porabe goriva in elektrike še niso znane. Naj pa izpusti ogljikovega dioksida nebi presegali 50 g/km. Izključno na električni pogon bo mogoče prevoziti 50 kilometrov.

Seat je to priložnost izkoristil še za predstavitev novega FR opremskega paketa na PHEV različici, kmalu pa bo na voljo tudi na ostalih v prodajni paleti. Športni paket prinaša drugačen sprednji odbijač z unikatno masko, širše kolesne loke, zaradi vgradnje 19 ali 20-palčnih platišč, preoblikovan zadek in nove oznake.